ستیاسایت

ساخت وبلاگ

فرش ونیز کاشان

 
تاریخچه تابلو فرش


در این مقاله می خواهیم درباره تاریخچه تابلو فرش مطالبی را خدمت شما ارائه دهیم که می توانید آن را مطالعه کنید .


خیلی از وقت ها ، ما از هویت ملی و ایرانی خود خبر ندازیم ، این که چگونه کشور ما به وجود آمده است ، چه افتخاراتی دارد و چه هنر ها و صنایع دستی را در جهان به نام خود دارد ؟


برخی از مردم در واقع اطلاعاتی در این زمینه ها ندارند . اگر می خواهید اطلاعاتی درباره یکی از آثار ایرانی که در جهان بسیار معروف است ، داشته باشید توصیه می کنیم ، این مطلب را که درباره تاریخچه تابلو فرش است با دقت بخوانید .

تاریخچه تابلو فرش


تابلو فرش یک هنر و اثر هنری محسوب می شود . این اثر نفیس در واقع فرشی است که بافته می شود و نقش و طرح آن جنبه ظاهری و تزیینی دارد . بعد از این که طرح نهایی بافته شد ، آن را به وسیله یک قاب زیبا دور تا دور آن را قاب می کنند .


به همین دلیل است که به آن تابلو فرش می گویند . یعنی فرشی که تابلو یا قاب شده است .


این محصول کاملا ایرانی است و در ایران برای اولین بار تولید شده است . در واقع به این علت که ایران پتانسیل بالایی در قالیبافی داشت ، به همین دلیل مردمان و هنرمندانی در شهر سردرود تبریز واقع در آذربایجان شرقی ، به این فکر افتادند که در کنار تولید زیر انداز هایی که تحت عنوان قالی شناخته می شدند ، یک فرش زیبا تولید کنند که بتواند در محیط های مختلف به عنوان یک اثر زیبا استفاده و بهره برداری شود .

 

بنابر این می توان گفت از دهه چهل اولین تابلو فرش جهان در شهر سردرود آذربایجان شرقی تولید شد و در ایران و جهان طرفداران زیادی پیدا کرد .


تابلو فرش دستباف
تاریخچه تابلو فرش ماشینی

تابلو فرش از آنجایی که در ایران تولید می شد ، این پتانسیل در ایران بود که با ورود فرش های ماشینی به بازار ، تابلو فرش های ماشینی نیز تولید شوند .

پس مقدمه تولید تابلو فرش ماشینی ، دو چیز بود : یک این که ایران دارای صنعت قالیبافی ماشینی بود و دو این که ایران قطب تولید تابلو فرش های دستباف در جهان بود .

پس در ایران این شرایط فراهم بود و تولید کنندگان هم برای توسعه محصولات خود به فکر تولید تابلو فرش ماشینی افتادند .

فرش ماشینی در ایران برای اولین بار در ایران در دهه 50 در شهر کاشان بافته شد و به عرضه رسید . کاشان اولین دستگاه های بافنده قالی ماشینی را وارد کرد و به وسیله آن توانست به عنوان اولین تولید کننده فرش ماشینی در ایران شناخته شود .
کاشان در این زمینه موفق بود تا جایی که پایتخت فرش ماشینی در جهان نام گرفت . به همین علت کارخانه ها در شهرک های صنعتی کاشان به شدت افزایش یافتند و فرش های ماشینی به عنوان یکی از کالا های مهم در صادرات ، صادر می شوند .


اولین تابلو فرش ماشینی جهان حدودا در سال 1378 در کاشان و در کارخانه ای به نام ساویز تولید شد . دومین کارخانه ای که به تولید تابلو فرش های ماشینی پرداخت ،  فرش ماشینی 1500 شانه کارخانه فرش سادات بود که با ورود دستگاه های تابلو فرشبافی به این امر دست پیدا کرد .

تابلو فرش ماشینی


اما تابلو فرش ماشینی که به صورت اصولی تولید شد و دارای طرح های زیبا بود از سال 1388 به بعد به بازار آمد ، همزمان با تولید اولین فرش 700 شانه ماشینی .


بنابر این شکوفایی تابلو فرش ها را می توان در سال های 1388 به بعد دانست .

قالی یا فرش نوعی گستردنی بافته شده از الیاف پنبه، پشم و در بعضی موارد ابریشم است که معمولاً برای پوشش زمین به کار می‌رود. به دست بافتهٔ پُرزدار و گره‌دار قالی گفته می‌شود. از آنجا که قالی و فرش همیشه نقش‌های زیبا بر خود داشته‌اند، امروزه به جنبهٔ تزئینی آن نیز توجه می‌شود. از سال ۱۳۹۳ به بعد شهر کاشان به عنوان پایتخت فرش جهان معرفی و این اثر ماندگار در میراث ملموس یونسکو با شماره ۰۰۳۸۳ ثبت گردید. هم‌اکنون بیش از ۱۲۰۰ کارخانه تولید فرش ماشینی 1200 شانه فرش ماشینی و ۷۰۰ کارگاه تولید فرش دستبافت در منطقه کاشان و آران و بیدگل مشغول به فعالیت می‌باشد.[۱] صادرات فرش در ایران یکی از فعالیت‌های اقتصادی پر سود محسوب می‌شود. «فرش های صادراتی»


ریشه‌شناسی واژه‌های مربوط به گستردنی‌ها

در زبان پهلوی واژه‌های گوناگونی برای اشاره به انواع گستردنی‌ها به کار برده می‌شد: برای قالی نفیس از بَت یا بوپ، برای نمد و فرش از نمت استفاده می‌شد و برای فرش و بستر از ویستَرْگ که از ویستردن (wistardan) گرفته شده که در فارسی امروز، گستردن گفته می‌شود.

اما واژهٔ قالی یا غالی از نام شهری به نام قالین (اصل نام شهر مشخص نیست هرچند قلعه و نه شهری وجود دارد که به انگلیسی غالین جاکار و بِرداوان می‌نامند و در خود ارمنی برداوان می‌گویند) در ارمنستان که در آن دوران بخشی از ایران باستان بوده‌است، گرفته شده‌است. فرش ماشینی 1000 شانه البتّه فرهنگ لغت عمید کلمهٔ قالی را برگرفته از کلمهٔ ترکی قالین به معنای فرشِ پُرزدار که با نخ و پشم به رنگ‌های مختلف بافته می‌شود، معنی کرده‌است.[۲] ∗

معنای «بوب» در لغتنامه دهخدا چنین آمده‌است:

    فرش و بساط خانه… فرشی که آن را انبوب نیز گویند… در ارمنی، بوب و پهلوی، بوپ. در تاریخ طبری از ابوجعفر محمد بن جریر طبری (حدود ۲۶۶–۳۱۰) و ترجمه و تألیف ابو علی محمد بلعمی (۳۲۵) واژه «بساط» مترادف فرش آمده‌است. در آنجا از «فرش بهارستان» سخن می‌رود که در حملهٔ اعراب به ایران از کاخ تیسفون بدست آمده‌است. در معجم البلدان از یاقوت حموی (اوایل سده هفتم هجری قمری) چنین می‌آید: «بساطی یافتند از دیبا، شصت آرش اندر شصت آرش». در نُزهَة القُلوب حمدالله مستوفی (۷۵۰) از قول ابوعون صاحب کتاب الذیج چنین آمده‌است: «در قالی‌قلا فرشی بافته می‌شود که آن را قالی نامند و قالی نسبت اختصاری است به شهر قالی‌قلا و قالی‌قلا شهری است در ارمنستان کبیر... از عهد انوشیروان، هنوز ارمنستان بدست ایرانیان بود تا اسلام آمد… «ارمینیاغس» یکی از مردم ارمنستان زمام حکومت… را در دست گرفت. پس از وی زنی به حکومت رسید بنام «قالی» و شهری ساخت و آن را «قالی‌قاله» نامید که به معنای احسان است.»

پیشینهٔ قالی

به دست بافتهٔ پُرزدار و گره‌دار قالی گویند. همهٔ پژوهشگران بدون چون و چرا بر این نکته اعتراف دارند که قالی و قالی‌بافی از آسیا شروع شده‌است. پژوهشگران بر این عقیده‌اند که ترکستان، ایران و قفقاز می‌باید مهد اولیهٔ این هنر بوده باشند. فرش ماشینی 700 شانه از عباراتی که در انجیل و ادبیات کلاسیک آمده به این نتیجه رسیده‌اند که هنر شرقی قالی‌بافی مدت‌ها قبل از میلاد مسیح شناخته شده و وجود داشته‌است.[۳]

هومر حماسه‌سرای معروف سدهٔ هفتم پیش از میلاد یونان صحبت از «کاناپه‌ای که با یک قالی ارغوانی مفروش شده بود» می‌کند. یا گزنفون مورخ، فیلسوف و سردار آتنی که در سال ۴۰۱ پیش از میلاد به جنگ با ایرانیان باستان پرداخته، گزارش کرده‌است که ایرانیان عادت دارند روی قالی‌های نرم استراحت کنند. با نگاهی به نقشهٔ جغرافیا امروزه منطقهٔ وسیعی شامل کشورهای آسیای صغیر، ترکیه، قفقاز، ایران، ترکمنستان، پاکستان، افغانستان، هند، تبت، چین، مصر، اسپانیا و حتی کشورهای شبه‌جزیرهٔ بالکان مانند رومانی را می‌یابیم که هنر و صنعت قالی‌بافی در آن‌ها وجود دارد؛ ولی آنطور که پژوهشگران گفته‌اند، ایرانیان نخستین قومی بوده‌اند که به قالی‌بافی پرداختند و در این زمینه سرآمد جهانیان شدند. چنان‌که آخرین پژوهش‌های باستانشناسی هم دال بر این موضوع هستند. منظور اشاره به قدیمی‌ترین قالیِ پُرزدارِ شناخته‌شدهٔ موجود در جهان یعنی قالیچهٔ پازیریک است که در سال ۱۹۴۹ میلادی برابر با ۱۳۲۷ هجری شمسی توسط گروهی از باستان‌شناسان روسی به سرپرستی پروفسور رودنکو در حفاری‌هایی در منطقهٔ آلتای سیبری جنوبی در درهٔ پازیریک کشف شد[۳]

تاریخچهٔ بافت قالی (یا فرش) تا آنجا که دانسته شده‌است، به هزارهٔ پنجم و ششمِ پیش از میلاد در آسیای مرکزی برمی‌گردد. قالی ایرانی پازیریک، قدیمی‌ترین قالیِ دستبافِ یافته‌شدهٔ جهان است که در سیبری کشف شده و بافت ایران در دوران هخامنشیان است. فرش 500 شانه قالی‌بافی در سدهٔ ۱۰ میلادی به وسیلهٔ مورها به اسپانیا شناسانده شد. جنگ‌های صلیبی باعث شد تا قالی‌های ترکی به اروپا برده شوند که در آنجا بیشتر از دیوارها آویزان می‌شد یا بر روی میزها قرار می‌گرفت؛ بنابراین، از آغاز آشناییِ اروپاییان با قالی، آن‌ها به آن به دیدهٔ یک اثر هنری و نه یک زیراَنداز می‌نگریستند. پس از گسترش تجارت در سدهٔ ۱۷، قالی‌های ایرانی به شکل چشمگیری به اروپای غربی شناسانده شدند.

امروزه مراکز عمدهٔ تولید و بافت قالی، کشورهای ایران، پاکستان، هند، ترکیه، شمال آفریقا، منطقهٔ قفقاز، نپال، اسپانیا، ترکمنستان و تبت می‌باشند.
تاریخ قالی در ایران

پیشینهٔ درهم‌تنیدنِ الیاف در ایران برای تولید منسوجات به‌خصوص پارچه، به هزارهٔ پنجم پیش از میلاد می‌رسد. آثار گرانبها و زیبایی که از بخش‌های مختلف ایران به دست آمده، گواه آن اند که منسوجات ارزشمند و بحث‌برانگیزی در این دوران وجود داشته‌اند، ازجمله تابوت سفالی دوران دالما، کردستان، همچنین آیینهٔ مسیِ زنگ‌زدهٔ نوعِ ایلامی در سیلک و سایر مناطق.

بعد از گذشت سالیان متمادی، تقریباً در هزارهٔ دوم پیش از میلاد، انسان توانست چگونگیِ به‌هم‌ریسیدنِ نخ‌ها و ساختنِ طناب را کشف کند. این اکتشاف مانند تمام اکتشاف‌های تاریخ فواید بسیار سودمندی برای هنر و صنعتِ آن دوران داشت. فرش دخترانه از جمله آن که از رشته‌های درهم‌تنیدهٔ طناب مانندی برای زیباییِ ریشه‌های فرش استفاده می‌کردند. آثار به‌دست‌آمده از مناطقی مانند گورهای مارلیک، قلعهٔ کوتی در دیلمان، و همچنین حسنلو نزدیک ارومیه شاهدهایی بر این ادعا هستند.

قدمت فرش‌بافی و به‌طورکل منسوجات در ایران بسیار زیاد است. آثار زیبا و تفکربرانگیزی از دوره‌های مختلف کشف شده‌اند که نمی‌توان آن‌ها را به‌طور دقیق به یک دورهٔ خاص نسبت داد. گاهی اوقات یک اثر طیِ گذشتِ سالیانِ دراز و طی سلسله‌های مختلف ساخته شده‌است.

ایلخانیان و تیموریان

فرش‌های دورهٔ ایلخانیان زیاد شناخته‌شده نیستند. در این مورد محققی به نام آرمی برینگز نظریه‌ای ارائه داده که دارای نقاط ضعف بسیاری می‌باشد و در درستی آن به دیدهٔ تردید باید نگریست. بر پایهٔ نظر او نقاشی‌هایِ فرش‌های دورهٔ تیموریان دقیقاً خصوصیاتِ فرش‌های این دوران را بازمی‌تابند. فرش پسرانه به عبارت دیگر با دیدن این نقاشی‌ها می‌توان به تمام ویژگی‌های بافتی و ظاهری و به‌طور کل تاریخچهٔ آن‌ها پی‌برد. اما از آنجا که نقاشی‌های به‌دست‌آمده از هنر فرش‌بافی این دوران بسیار محدود می‌باشند، پس اطلاعات زیادی از فرش‌های این دوره در دست نیست و درست همینجاست که سستیِ نظریهٔ برینگز هویدا می‌شود.

دورهٔ صفویه

فرش‌های ایران در دورهٔ صفویه به بالاترین حد خود در زیبایی و بافت رسیدند که این مهم به دلیل تحت پشتیبانی شاهان قدرتمندی چون شاه عباس قرارگرفتن بود و دسترسی فراوان به مواد مورد نیاز برای بافت فرش و همچنین به‌رسمیت‌شناختنِ فرش به عنوان کالایی برای تجارت بوده‌است.[۴]
فرش‌های مشهور ایرانی

با وجود شهرت و قدمت هزاران ساله ولی باز هم فرش ایرانی بین مردم ایران ناشناخته است؛  فرش بچگانه کمتر کسی می‌تواند با دیدن فرشی محل بافت آن را حدس بزند و در مورد خصوصیات با ارزش آن صحبت کند، در حالی‌که با اتمام یک فرش، شناسنامه آن نیز همراه با خودش صادر می‌شود. عدم آگاهی نسبت به ویژگی‌های فرش سبب معضلاتی می‌شود.[۵]
قالیچه ترکمن

این فرش در تملک سان مارکو قرار دارد، و ۴ فرش دیگر در سال ۱۶۲۲ و همچنین سه فرش زربافت ابریشمی نیز به وسیلهٔ ایرانیان در سال ۱۶۳۶ به ونیز راه یافتند.[۶]
قالیچه مود خراسان

قالیچهٔ مود خراسان به شیوهٔ قالی‌های مشهد بافته می‌شود. شهر مود در نزدیکی شهر بیرجند است و در بین تولیدات خراسان از بهترین‌هاست و شهرت جهانی دارد. اما از آنجا که تولیدات آن بسیار ناچیز است، تعداد بسیار کمی روانهٔ بازار می‌شود. فرش چهل تیکه اندازهٔ قالیچهٔ مود ۸ متر مربع است. رنگ قالی‌ها هم‌خوان و معمولاً تیره‌است.[۷]
قالی شهر مشهد
نمونه‌ای از فرش مشهد

قالی مشهد در کارگاه‌های این شهر و اطراف آن بافته می‌شود. این قالی از مرغوبیت چشمگیری برخوردار است و معمولاً به بازارهای غرب و انگلستان می‌رود. نقش‌های به‌کاررفته در آن‌ها نقش‌های ترنج، اسلیمی و پیچک مانند هستند.[۸]

قالی‌بافی در شهر مشهد حدود پنج قرن قدمت دارد. یکی از قدیمی‌ترین فرش‌های مشهد که موجود است، نوعی فرش نماز (سجاده) است که توسط شاه تهماسب اول به سلیمان باشکوه در سال ۱۵۵۶ میلادی هدیه شده‌است. این فرش‌ها در سه درجه کیفیتی در کارگاه سلطان ابراهیم میرزا، فرزند سام میرزا و برادرزادهٔ شاه طهماسب، ساخته می‌شده‌است. فرش کهنه نما یکی از انواع درجه یک آن تا چند سال پیش در لندن بود و به اعتقاد برخی در اختیار کلکسیونر معروف، شیخ سعود آل ثانی قطری است. تعدادی از نمونه‌های درجه دوم و سوم هنوز در موزهٔ توپکاپی موجود است.[۹][۱۰]

در سدهٔ ۱۹ و ۲۰ میلادی محبوبیت قالی مشهد به حدی رسید که از آن علاوه بر استفاده در داخل کشور، برای صادرات نیز بهره می‌جستند؛ الیاف پشمی به کار رفته در این فرش‌ها به شدت صیقل داده می‌شدند تا رنگ را بهتر به خود جذب کنند، اما این عمل از دیگر سو باعث کاهش عمر فرش‌ها نیز می‌گشت، و این عاملی بود که تصویر بدی از قالی مشهد در اذهان شکل گیرد، تا جایی که صادرات این فرش به اروپا به‌طور چشمگیری کاهش یافت. متأسفانه قالی‌های به‌جای‌مانده از آن دوران نیز همگی در معرض فرسایش قرار دارند.[۱۱]
قالی زنجان

فرش‌بافی در زنجان یکی از صنایع با قدمت زیاد است که نقش قابل توجهی در صادرات فرش ایران ایفا می‌کند. قدمت فرش بافی را می‌توان از اوایل بنای این شهر نام برد یعنی از زمان پادشاهی اردشیربابکان. فرش‌های صادراتی زنجان از بهترین جلوه‌های فرهنگی این استان هستند. فرش سنتی فرش افشار زنجان یکی از پر طرفدارترین فرش‌های ایرانی است به‌طوری‌که به دلیل زیبایی طرح و رنگ در کشورهای اروپایی بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌است.
قالی باصری
نمونه‌ای از قالی باصری

این قالی که رنگ مشخصهٔ آن نارنجی است؛ توسط زنان ایل باصری که ایلی کوچنده و پارس نژاد در استان فارس است بافته می‌شود.[۱۲] همچنین استفاده از عناصر طبیعت، مثل گل‌ها، گیاهان و پرندگان نیز از ویژگی‌های یک قالی ایل باصری می‌باشد.[۱۳]
قالیچه شیراز و نیریز

نیریز در شرق و در کنار دریاچه بختگان در استان فارس قرار دارد. فرش مدرن این ناحیه قالی‌هایی با کیفیت گوناگون و رنگ آمیزی زنده دارد و تیرگی رنگ‌ها از ویژگی‌های خاص قالیچه‌های افشاری است، از بوته‌های متنوع تزیینی به صورت تک و تکراری استفاده می‌شود و ساختار تار و پود ان از کتان است.

بسته به کیفیت پشم پرز قالیچه‌ها را نیمه بلند می‌چینند.[۱۴]
قالیچه بیرجند

بیرجند در میانهٔ راه مشهد و زاهدان است. همچون بخش‌های دیگر شرق ایران قالیچه‌های این ناحیه نیز با گره جفتی و چهارتار بافته می‌شوند. فرش‌های بیرجندی معمولاً با طرح خشتی و ریز ماهی می‌باشد. قالی‌های بزرگ بیرجندی تا ۲۰ متر مربع نیز بافته می‌شوند. تابلو فرش چهره از رنگ‌های نارنجی، قرمز، زرد و آبی برای ایجاد تضاد با بژ در زمینه استفاده می‌شود. تار و پود آن پیشتر از پشم بوده‌است. اما در قالی‌های جدید بیشتر از کتان استفاده می‌شود. این قالیچه دوام چندانی ندارد و پرزهای آن نیمه‌بلند و بلند چیده می‌شوند.[۱۵]
قالیچه تصویری بلوچی

گروه‌هایی از اقوام بلوچ که ساکن افغانستان هستند، از سال‌ها پیش قالی می‌بافتند. اکثر طوایف بلوچی مسلمان سنی هستند و به زبانی نزدیک به پارسی میانه صحبت می‌کنند. طرح‌های قالیچه‌های بلوچی بیشتر از نقش‌های ترکمن گرفته شده‌اند و بقیه ترکیبی از طرح‌های قالی بخش‌های دیگر ایران‌اند. در آن‌ها رنگ‌های مصنوعی کمتر به‌کاررفته و بیشتر از رنگ‌های طبیعی استفاده می‌شود.[۱۶]


هر چه که باید درباره تابلو فرش بدونیم!
توسط تیم تولید محتوا شیپور    آخرین بروزرسانی ۲۸ مهر, ۱۳۹۸ 7,541

شاید تا حالا شده باشه که به یه تابلو فرش خیره بشین و زیبایی شو تحسین کنین!
بیایین ببینیم این هنر اصیل ایرانی چی بوده و چی هست!
تابلو فرش به تابلو فرش گل و گلدان فرش هایی گفته میشه که معمولاً جنبه تزیینی دارن. این فرش‌ ها مثل تابلو قاب شده و از دیوار آویزون میشن. اکثر این نوع تابلو فرش ‌ها در اندازه‌های بین ۳۵*۵۰ و ۵۰*۶۰ و ۷۰*۱۰۰ ۸۰*۱۲۰ ۱۰۰*۱۵۰ و ۲۰۰*۳۰۰ سانتیمتر هستن. قیمتشونم بیشتر از فرش های دیگه است.
خاستگاه این نوع فرش ها استان آذربایجان و در واقع شهر کوچیک ولی سه هزار ساله ای بنام سردروده که به خاطر سابقه طولانی و حجم عمده تولیدات این هنر، بعنوان پایتخت تابلو فرش جهان لقب گرفته. تابلو فرش‌ های دستباف سردرود به دلیل وفور طیف رنگ و ظرافت به کار رفته در اونا، از ارزش و مقبولیت بسیاری در سطح دنیا برخورداره. این تابلو فرش‌ ها اغلب در قالب پرتره بافته میشن، نقش‌های هنری، نقاشی، منظره و آیات قرآن از دیگه طرح‌های مرسوم به کار رفته در این تابلو فرش ‌ها هست که در واقع با ابتکار و به روز شدن هنرمندان قالیباف، این صنایع بومی نیز با شرایط زندگی روز و سلایق خریداران انطباق پیدا کرده.
هنر بافت تابلو فرش در شهرستان سردرود قدمت ۸۰ ساله داره به طوری که ۸۰ درصد از مردم این شهرستان به طور مستقیم یا غیرمستقیم از این هنر کسب درآمد می‌کنن.
با وجود این بازار تابلو فرش در تابلو فرش مینیاتوری حال حاضر سهم زیادی توی فرایند تولید و صادرات فرش کشورمون رو نداره. در حالی که اگه بازارهای جهانی بتونه رونق بگیره، اقتصاد و معیشت و بازار کار خوبی برای خونواده ها ایجاد میکنه.
به طور کلی، تابلو فرش در فهرست آثار معنوی میراث فرهنگی کشور ثبت ملی شده و اولین و تنهاترین اتحادیه صنف تولیدکنندگان تابلو فرش کشور در سال ۱۳۹۰ (یعنی یه جورایی خیلی دیر!) توی شهر سردرود ایجاد شد. سردرود نشون داد اگه این صنعت رونق بگیره میتونه حتی بیکاری رو در بعضی مناطق و شهر ها به صفر برسونه. چون با توجه به شغلهای جانبی این صنف و گستره فعالیت تولیدکنندگان تابلو فرش سردرود، این شهر نرخ بیکاریش در حد صفره و در ۱۸ استان کشور برای ۲۶۰ هزار نفر شغل ایجاد کرده.
در حال حاضر، روزانه بیش از ۵۰۰ قطعه تابلو فرش در طرح و سایز های مختلف به مدیریت کارگاه های متمرکز و غیر متمرکز تولید میشه. طبق آمار توی هر خانه شهر سردرود حتما یک دار قالی برای تابلو فرش برپاست.
اخیرا در طراحی این نوع فرشها تحول بزرگی انجام گرفته و اون طراحی نقشه‌ها با کامپیوتر و در برنامه فتوشاپ و نرم افزار مخصوصه.  تابلو فرش کوچه باغ تابلو فرش های بافت روباتیک پدیده ای نوین در صنعت برای بافت محصولاتیه که بافت دستی آن نیازمند هزینه های بالا و زمان طولانی بوده و به دلیل ظرافت بسیار بالا خیلی دشواره. مروارید و ویرایش و افزودن ابریشم با دست ظرافت کار رو افزایش داده و دقت و سرعت بیشری به تولید محصول میده که توسط دستگاه هایی بزرگ صنعتی انجام میشه.

تاریخچه تابلو فرش ایرانی:

روند پیدایش قالی و گلیم به یکباره در سده پنجم قبل از میلاد به تکامل رسید. بعد از این زمان قالی بافی رونق گرفت. قدیمی ترین قالی ها مربوط به آسیای مرکزی و منطقه پازیریک هست که با توجه به طرح های روی قالی، مشخصه که بافندگان اون مربوط به دوره هخامنشیان هستن.
به نظر میرسه تابلو فرش آیه قرآنی در دوره ساسانی رواج داشته چون فرش معروف “بهار خسرو” طبق توصیفات مورخان، زربفت و گرانبها بوده که تصاویرش هم باغ گل همراه با جوی های آب و پرندگان بوده. این همون فرش معروف “بهارستان” هست که اعراب پس از شکست یزدگرد سوم آخرین پادشاه ساسانی، به غنیمت بردن.
قالی بافی در دوره حمله اعراب برای دو قرن به رکود رسید اما تجمل پرسی خاندان اموی و نیازشون به آراستگی کاخ ها به قالی های گرانبها و نفیس ایرانی، این صنعت رو تداوم داد.
کم کم در زمینه نقش قالی تغییرات حاصل شد. طرح های هندسی رفته رفته به طرف طرح های با خطور دوار و منحنی گرایش پیدا کردن و مئتیف هایی مانند پیچک ها، گل ها، نخل های بادبزنی، توده های ابر مانند، قارچ ها، انواع حیوانات و پرندگان افسانه ای و معمولی مثل اژدها، سیمرغ، گربه وحشی، آهو در طرح های نقش قالی ایران ادغام شدن.
در دوره حکومت قره قویونلو و آق قویونلو ها در غرب ایران هم فرش های زیبایی بافته شد که متاسفانه امروزه اثری از این قالی های نفیس نیست.
قالیبافان دوره صفویه هم حدود یک هزار و پانصد تخته قالی و قالیچه از خود باقی گذاشتن. تابلو فرش فرانسوی در این دوره قالی بافی از حالت یک پیشه روستایی و چادرنشینی به مقام یک حرفه با اهمیت در کارگاه های شهری تغییر موضع داد و تجارت و صدور آن به کشورهای اروپایی شروع شد.
برای بافت یه تابلو فرش که طرح های ریز و پر پیچ و خمی داره در ابتدا، از نقشه های کاغذی استفاده می شد. بدین صورت که پس از انتخاب یک تصویر جهت بافت، تصویر مورد نظر به تناسب اندازه تابلو توسط نقاش یا با استفاده از دستگاههای چاپ تصاویر بر روی کاغذ چاپ و با تقسیم بندی شطرنجی کاغذ چاپ شده، توسط بافنده بافته می شد.
ولی با پیشرفت تکنولوژی و با استفاده از کامپیوتر و الگوریتمهای پردازش تصاویر بیتی، تصاویر مربوط به تابلو فرشها توسط نرم افزار های خاص آن به کدهایی با دو پارامتر موقعیت مکانی بر روی تصویر و رنگ هر نقطه،‌ تبدیل میشن که به این نوع نقشه ها اصطلاحاً نقشه های کامپیوتری میگن.
به طورکلی، تابلو فرش تندیس به عنوان یکی از نمادهای اصیل ایرانی در دنیا شناخته شده و اینکه عکس های شخصی، خانوادگی، بزرگان، مشاهیر و هنرمندان رو روی تارو پود تابلو فرش بافت هنری نو هست که میشه به عنوان هدیه ای گرانبها و ماندگار و مخصوصا با اصالت هنر ایرانی برای عزیزان شما جالب و غافلگیر کننده باشه.
البته خب، قیمت تابلو فرش یه ذره زیاده. اما به عنوان یه هدیه ارزنده همیشه در ذهن داشته باشین. شاید یه روز خواستین یه خوب هدیه بدین. خرید یه تابلو فرش بهتر از دکوری های گرون بازاره و اینکه خرید تابلو فرش حسن سلیقه شما رو هم میرسونه.
ضمنا، بهتون پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید تابلو فرش، یه سر به سایت شیپور صفحه فرش و تابلو فرش بزنین. اینجا تابلو فرش های دست دوم و یا تابلوهایی که افراد خودشون بافتن و دنبال مشتری میگردن، پیدا میشه. قیمتش هم بهتر از بازاره. چون همون طور که میدونین شما تو شیپور میتونین بدون واسطه و مستقیم از بافنده و یا فروشنده خریداری کنین.
تاریخچه و فرایند بافت فرش ایران

    مجموعه: فرش و گلیم    



فرش دستبافت, فرش ایران, بافت تابلو فرش

قدیمترین فرش دستبافت ایرانی در سال 1949 در دومین مرحله کاوشهای باستان شناس روسی، رودنکو در منطقه پازیریک کشف و به نام فرش پازیریک نامیده شد.


رودنکو در کتابی که به مناسبت این اکتشافات در سال 1953 در روسیه منتشر کرد، درباره فرش مکشوفه توضیحات مفصلی نگاشت و آن را صراحتا کار ایران و قدیمی ترین فرش ایرانی در دنیا بیان نمود. او نوشت: "بدون اینکه بتوانیم به طور حتم بگوییم این فرش کار کدامیک از سرزمین های ماد-پارت(خراسان قدیم) یا پارس است، تاریخ فرش مذکور و پارچه هایی که در پازیریک کشف شد قرن پنجم و یا اوایل قرن چهارم پیش از میلاد تشخیص داده می شود."

 

سپس او اضافه می کند: "تاریخ این قالی از روی شکل اسب سواران معلوم می شود. طرز نشان دادن اسبهای m10.jpgجنگی که به جای زین قالی بر پشت آنها گسترانده اند و پارچه روی سینه اسب از مشخصات آشوریها می باشد اما در روی فرش پازیریک ریزه کاریهای مختلف و طرز گره زدن دم اسبها ، در نقوش برجسته تخت جمشید نیز دیده می شود."


در زمان تسلط مغولها (قرن سیزدهم و چهاردهم میلادی) قالی بافی به سطح بسیار رفیعی از زیبایی وتکنیک رسید. شکوفایی این صنعت شاید با حکومت غازان خان (1307-1295 میلادی) مصادف بود.


اما اوج قالی کلاسیک ایرانی تابلو فرش منظره را که از آن با رنسانس قالی ایران یاد می شود زمان سلاطین صفوی (1722-1499 میلادی) به ویژه زمان حاکمیت شاه طهماسب اول (1587-1524 میلادی) و شاه عباس کبیر(1629-1587 میلادی) ثبت کرده اند. از این دوران حدود 3000 تخته فرش به یادگار مانده که درموزه های بزرگ دنیا و یا در مجموعه های شخصی نگهداری می شوند.


در این دوران در کنار قصرهای پادشاهان کارگاههای قالی بافی بناشد و مراکز گوناگون که قبلا در تبریز ، اصفهان ، کاشان ، مشهد ، کرمان ، جوشقان ، یزد ، استرآباد ، هرات و ایالات شمالی نظیر شیروان ، قره باغ و گیلان وجود داشتند توسعه و رونق بیشتری گرفتند.


در همان زمان ، نقاشان و نگارگران بلندپایه طرحهای خلاصه شده و ترکیبی ترنج در وسط قالی و لچکها را در آن وارد کردند. یعنی همان طرحی که قبلا به زیباترین وضعی در قرن پانزدهم روی جلد کتابهای ارزشمند به کار می رفت.


با اشغال کشور بوسیله افغانها (1722-1721 میلادی) این صنعت و هنر رو به انحطاط گذاشت.
در قرن نوزدهم قالیهای ایرانی ، بویژه فرشهای نفیس ناحیه تبریز به اروپا راه یافتند. از سوی کشورهای اروپایی نمایندگانی به تمام کشورهای مشرق زمین گسیل شدند و با رقابت بسیار فشرده کلیه فرشهای کهنه و عتیقه را گردآوری کرده به قسطنطنیه که هنوز هم مهمترین بازار قالی مشرق زمین بود فرستادند.


با به پایان رسیدن منابع فرشهای کهنه ، شرکتهای انگلیسی (زیگلر 1883 م) آمریکایی و آلمانی به طور نامحدود اقدام به تاسیس کارگاههایی در تبریز ، سلطان آباد(اراک) ، کرمان کردند. این روال تا جنگ جهانی اول که تولید قالی به طور قابل توجهی افزایش یافته بود ادامه داشت.

 

فرش دستبافت, فرش ایران, بافت تابلو فرش

 

فرایند بافت
مراحلی که برای شروع بافت یک فرش می‌بایست رعایت گردد عبارتند از:

 

1ـ آماده‌سازی مواد اولیه شامل نخ‌چله، نخ پشمی(خامه)، نخ پود.
2ـ آماده‌سازی دستگاه (دار) و ابزار.
3ـ آماده‌سازی نقشه مورد نظر.
4ـ چله‌کشی (نصب نخ چله یا تارها بر روی دار قالیبافی).
5ـ بافت گلیم، ابتدای فرش.
6ـ ساده‌بافی ابتدای فرش، انجام عمل گره زدن بر روی تارها به وسیله خامه.
7ـ نقشه‌خوانی، انجام عمل گره زدن براساس خانه‌های رنگی نقشه.
8ـ انجام عمل پودکشی (پود زیر یا ضخیم و پود رو یا نازک) و عمل کوبیدن پودها.
9ـ شیرازه پیچی کناره‌ها.
10ـ عمل کوبیدن رج‌ها و قیچی‌زدن سرپرزهای اضافی.
11ـ رعایت در جلوگیری از معایب احتمالی هنگام بافت.
12ـ پایین‌کشی :اتمام کار یک فرش بافته شده.


توضیح اینکه در یک فرش تراکم گره‌ها و ظرافت آنها نمایانگر میزان مرغوبیت و کیفیت فرش است. بدین معنی که هر چه تعداد گره‌ها زیادتر و در اصطلاح فرشبافی هر چه پرتر باشد کیفیت آن بالاتر خواهد بود.


بطور کلی در قالیبافی ایران دو نوع گره متداول است.
1ـ گره ترکی (قیورد ـ متقارن) تبریز، هریس همدان، عشایر فارس و ....


2ـ گره فارسی (سنه ـ نامتقارن) فارسی‌زبانان، اراک، اصفهان، مشهد، بیرجندؤ کرمان، نائین، کاشان، قم و ....

رجشمار
رجشمارهای رایج در فرشبافی ایران از 20 تا 90 رجی می‌باشد.
معمولاً فرشهای درشت‌باف 20 و 25 رجی و فرشهای ایلیاتی درشت‌بافت معمولاً حدود 30 رجی هستند فرشهای متوسط خوب 40، 45 و 50 رجی هستند. فرشهای خوب 50 تا 90 رجی هستند.

تابلو فرش چیست ؟

تابلو فرش ، تکه‌هایی کوچک از فرش هستند که قاب می‌شوند و به دیوارها آویخته می‌گردند ؛ آنها بیشتر جنبه‌ تزئینی دارند و به خانه‌ها رنگ ، اصالت و زیبایی می‌بخشند. فرش ونیز کاشان تابلو فرش به خصوص در سبک کلاسیک ( یکی از سبک‌های دکوراسیون داخلی ) از عناصر ویژه و منحصر به فرد زیباسازی داخل خانه‌هاست. شاید بتوان تابلوهای جادویی و رنگین را یکی از مفهومی‌ترین تزئینی‌ها دانست ؛ یعنی یک شی زینتی که تاریخ ، معنا ، فرهنگ و اصالت ایرانی را در خود جای داده است.
انواع تابلو فرش و طرح‌های آن

تابلو فرش در دو نوع دستباف و ماشینی در بازار موجود است و کالایی محبوب و پرطرفدار بین ایرانیان می‌باشد. این تابلوهای جذاب و رنگین در سایزهای ۵۰*۳۵ ، ۷۰*۵۰ ، ۱۰۰*۷۰ ، ۱۲۰*۸۰ ، ۱۵۰*۱۰۰ و ۳۰۰*۲۰۰ عمومی‌تر هستند و بیشتر در بازار دیده می‌شوند ؛ آنها در طرح‌های مختلف زیر موجودند و چشم‌ها را خیره می‌کنند :

    مناظر طبیعی مثل جنگل ، رودخانه ، کوه ، دریا و…
    نقش‌های گل مثل سبدها و دسته‌های گل
    حیوانات مختلف
    پرتره و چهره‌های مشهور تاریخ و هنر دنیا
    آیات قرآن و احادیث
    ترکیبی از تاریخ ، حیوانات و مناظر

طرح ، نقش و بازی رنگ در تابلو فرش چنان متنوع و متفاوت است که هر سلیقه ، نظر و خواسته‌ای را راضی و خشنود می‌کند.
تاریخچه تابلو فرش

فرش ها و تابلوهای فرش در طول تاریخ چون انسانی رشد کرده‌اند ، توسعه یافته‌اند و به تکامل رسیده‌اند و به همین دلیل است که هر دوره‌ تاریخ در فرش‌های زمانش ثبت شده است. فرش کاشان تاریخچه قالیبافی رشد ، گسترش و توسعه‌ آن به سده‌ پنجم پیش از میلاد باز می‌گردد. هرچند قالی‌بافی در دوره‌ هخامنشی بسیار مورد توجه بود اما شواهد حاکی از آن است که در دوره‌ ساسانی بافت تابلو فرش رونق گرفته است چراکه فرش مشهور بهارستان یا همان بهار خسرو مربوط به دوران ساسانی است که توسط اعراب به غنیمت برده شد.
تکامل این کالای زینتی از گذشته تاکنون

تکامل تابلو فرش از گذشته تاکنون
در گذشته نقشه‌های کاغذی برای بافت این تابلوهای زینتی به کار می‌رفت یعنی بعد از انتخاب طرح مورد نظر یا همان تصویر و نقش فرش ، آن طرح بر اساس اندازه‌ فرش و با استفاده از دستگاه‌های چاپ روی کاغذ به چاپ می‌رسید و بافنده برای بافت ، کاغذ را شطرنجی می‌کرد. امروزه با رشد تکنولوژی  و نمودارهای کشیدن تصاویر ، طرح‌ها به صورت کامپیوتری و با نرم افزارهای ویژه‌ این کار و با روش خاصی تهیه می‌شوند ؛ این نقشه‌های بافت ، به نقشه‌های کامپیوتری معروف هستند.
دقت در انتخاب تابلوها

در انتخاب تابلو فرش به خصوص تابلوهای دستباف باید دقت نمایید زیرا این تابلوها به خاطر عدم توجه و بی‌دقتی در بافت ممکن است ایرادهایی داشته باشند که از زیبایی آنها به مراتب می‌کاهد.

از جمله عیب‌های این تابلوها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

    عدم اصالت طرح یا نقشه
    کجی آنکه در بافت ایجاد شده است
    عدم کیفیت نخ استفاده شده در بافت تابلو فرش
    عدم یکنواختی و نامنظم بودن اندازه‌های تابلوفرش

تابلوهای ماشینی نیز به دلایل مختلف از جمله نخ و الیاف نامناسب ، نقشه‌های بی‌هویت ، دستگاه‌های قدیمی ، عدم نظارت بر مراحل تولید نخ تا بافت فرش و… ممکن است ایرادهایی داشته باشند که از جذابیت آنها کم می‌کند.
خواندن مطلب  فرش ماشینی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

بهتر است برای خرید این وسیله‌ی دکوری و چشم‌نواز به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا بر اساس میزان هزینه و سلیقه‌ خود انتخابی عالی و درست داشته باشید.
انواع تابلو از لحاظ مواد اولیه

انواع تابلو فرش از لحاظ مواد اولیه
تابلو فرش از نخ‌های مختلفی بافته می‌شود :

    نخ ابریشم مصنوعی یا طبیعی : فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی فرش‌های بافته شده از ابریشم طبیعی (از پیله‌های ابریشم تهیه می‌شود) بسیار زیبا ، لطیف ، ظریف و چشم‌نواز هستند و کالایی گران‌بها و لوکس محسوب می‌شوند.
    نخ کرک : فرش‌هایی که با کرک (پشم‌های نرم روی بدن چهارپایان)  بافته و قاب می‌شوند نیز غالبا گران قیمت هستند و طرفداران خود را دارند.
    نخ پشمی (از پشم گوسفندان تهیه می‌شود و بر اساس نژاد گوسفند ، درجه‌ مرغوبیت متفاوتی دارد) : یکی از پرکاربردترین مواد اولیه در بافت انواع فرش و تابلوفرش است. نخ‌های پشمی کیفیت‌های مختلفی دارند و فرش‌هایی با درجه‌ کیفی و زیبایی متفاوتی از آنها تولید می‌شود.
    نخ پنبه : نخ پنبه نیز پرمصرف است و غالبا در تارو پود فرش‌های ایرانی استفاده می‌شود.
    نخ اکریلیک : قیمت این نخ‌ها به نسبت نخ‌های طبیعی ارزانتر است و فرش‌هایی با قیمت‌های مناسب‌تر از آنها تهیه می‌شود.
    نخ‌های ترکیبی و…

بهترین تابلوهای فرش دستباف و ماشینی

بهترین تابلو فرش دستباف از شهر تاریخی و چند هزارساله‌ سردرود در آذربایجان شرقی می‌آید ؛ سردرود ، به پایتخت تابلو فرش جهان معروف است که تابلوهایش حتی به قصرها و موزه‌های دنیا رسیده است. هنرمندان بلند آوازه‌ تبریزی به طراحی و بافت انواع متنوعی از این کالا دکوری می‌پردازند و هنر ، ظرافت ، زندگی و درخشانی را در آنها سرازیر می‌کنند. از ویژگی‌های این تابلوهای سردرودی می‌توان به رنگ‌های شگفت‌انگیز و چینی‌جاهای بی‌نظیر و منظم اشاره کرد. این تابلوهای هنری و خوش‌رنگ و رو از صنایع‌دستی تبریز ، کاشان و سردرود محسوب می‌شوند.

همان‌طور که شاید بارها شنیده‌اید  فروشگاه اینترنتی تابلو فرش ماشینی بهترین فرش‌های ماشینی در کارخانه‌های کاشان بافته می‌شوند که از نظر نوع نخ ، تراکم ، شانه و… مرغوب ، با کیفیت و زیبا هستند ؛ فرش‌های کوچک قاب شده نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

در جمع‌بندی نهایی باید گفت که نوع دستباف این تابلوها گرما ، جذابیت و جادو را به دیوار خانه‌ها می‌آورند ؛ می‌توان ساعت‌ها آنها را تماشا کرد و به احساس بافنده حین بافتنشان پی برد اما نوع ماشینی آن نیز در صورت حفظ کیفیت در تهیه ، زیبا هستند و قیمتی ارزانتر و مناسب‌تر دارند.



 

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 217 تاريخ : 28 / 9 / 1398 ساعت: 6:47 بعد از ظهر

سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز در این قسمت میخواهیم در مورد پرورش بوقلمون صحبت بکنیم پس با ما همراه باشید .

بوقلمون:

بوقلمون یکی از بزرگ ترین گونه پرندگان است که در حال حاضر در صنعت پرورش ماکیان و پرندگان بسیار پر درآمد می باشد.بوقلمون ها بر اساسنوع جنسیت ماده و نر از لحاظ ظاهری و جثه تفاوت هایی دارند و میتوانید به راحتی آن ها را تشخیص داد .

بوقلمون ماده : قفس پرنده

  • ریش ها کوچک تر از جنس نر
  • غبغبه هم ندارند

بوقلمون نر :

  • معمولا سنگین تر اند
  • گوشت لذیذ تر
  • در هنگام بلوغ زوائد سیمی برجسته تر که در وسط سینه اند
  • منقار بزرگ تر از جنس ماده قفس قرقاول 3 طبقه

انواع بوقلمون :

بوقلمون محلی یا صنعتی :

این نوع بوقلمون ها به رنگ سیاه و خاکستری یا رنگ سیاه با لکه های خاکستری میباشد در اکثر سالن ها پرورش داده می شود و قادر به پریدن نیستند قفس بلدرچین 1 طبقه

بوقلمون وحشی :

این نوع بوقلمون ها  همه چیزخوارند و غذای خود را از زمین و درخچه ها به دست می آورند و توانایی پرواز را هم دارند قفس های بلدرچین

امکانات لازم برای پرورش بوقلمون :

  • فضا
  • دما
  • رطوبت و تهویه
  • بهداشت
  • نور

در مقاله بعدی ( پرورش بوقلمون در سالن ) که قسمت دوم این مقاله است در مورد پرورش این پرنده مفصل صحبت خواهیم کرد با ما همراه باشید

در ارتباط با پرورش بوقلمون مطالب زیر هم مفید است .

 

سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز در این قسمت میخواهیم در مورد پرورش بوقلمون در سالن صحبت بکنیم پس با ما همراه باشید . قفس بلدرچین 5 طبقه

قسمت اول مقاله پرورش بوقلمون  را در این قسمت مطالعه کنید

امکانات لازم برای پرورش بوقلمون :

  • فضا
  • دما
  • رطوبت و تهویه
  • بهداشت
  • نور

فضا : آشیونه

مشاوره جهت پرورش بوقلمون : ۰۹۱۲۰۲۱۵۷۱۴

۱٫درهفته اول ۳۰ عدد در متر مرلع

۲٫در هفته ۲-۴ تعداد ۲۰ عدد در هر متر مربع

۳٫در هفته ۵-۶ تعداد ۱۰ عدد در هر متر مربع

۴٫در هفته ۷-۸ تعداد ۸ عدد در هر متر مربع

۵٫در هفته ۹-۱۲ تعداد ۵ عدد در هر متر مربع

۶٫در هفته ۱۳-۲۰ تعداد ۲-۳ عدد بوقلمون در هر متر مربع

دمای مورد نیاز:

دما در سنین متفاوت فرق می کند و باید در زمان های مختلف کم یا زیاد شود ،در دوره شروع دما باید بین ۳۴-۳۶ درجه باشد و در اواخر هفته اول ۳۲ درجه باشد و در هفته دوم ۲۹ درجه ، هفته سوم ۲۶ درجه ، در هفته چهارم ۲۴ درجه ، هفته پنجم ۲۱ درجه و در هفته ششم به ۱۸ درجه می رسانیم. قفس مینی بلدرچین

تهویه و رطوبت:

برای رشد بهتر جوجه ها باید فضای محیط دارای سیستم تهویه باشد که می توان از پنجره و یا فن استفاده نمود . خرید قفس بلدرچین

بهداشت :

برای رشد بهتر پرندگان و آسیب نرساندن به آن ها باید محیط نگه درازی آن ها ضدعفونی و پاکسازی شده باشد. قفس بلدرچین 5 طبقه دوبل

استفاده ا نور:

سن ۶-۰ هفتگی :

در ۴۸ ساعت اول به طور دائمی از نور استفاده می شود ، سپس میزان روشنایی را به مرور کمتر می کنیم.

سن ۶-۲۲ هفتگی : انواع قفس بلدرچین
از ۱۴ساعت نور باشدت کمتر استفاده کنید.

  • اگر میخواهید برای خود مزرعه راه بیندازید و نیاز به قفس های مرغ و یا قفس های کبک دارید میتوانید آن ها را از آشیونه با بهترین قیمت تهیه کنید .

در ارتباط با پرورش بوقلمون در سالن مطالب زیر هم مفید است .

 
ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 166 تاريخ : 29 / 9 / 1398 ساعت: 4:50 بعد از ظهر

بیماری پرندگان:

۱٫سندرم کشنده طوطی ها:

  • این بیماری همچنین با نام سندرم ماکا شناحته می شود قفس کبک 1 طبقه
  • علائم آن عبارتند از کاهش وزن ، اسهال ، بی اشتهایی و چینه دان ملتهب می باشد
  • حتی ممکن است علائمی مثل دپرس شدن و تشنج نیز در پرنده ایجاد شود
  • برای درمان این بیماری می توان پرنده را به محیطی بی سر و صدا و استرس منتقل کرد و از دارو های مورد نیاز استفاده کرد. خرید قفس بلدرچین

۲٫تب طوطی سانان:

  • این بیماری باکتریایی با نام زیتاکوزیس نیز شناخته شود
  • در بین پرندگان بسیار واگیردار است قفس کبک
  • تندی نفس ، سرگیجه ، بی حسی و عفونت چشم از علائم شایع این بیماری است
  • برای درمان آن باید از آنتی بیوتیک ها استفاده کنید.

۳٫بیماری منقار و پرهای بد فرم:

  • این بیماری ویروسی در بین تمام پرندگان شایع است
  • همچنین در بین طوطی های جوانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند
  • نیز قابل مشاهده می شود و علائم این بیماری عبارتند از ، از دست دادن پر ها و یا رشد نکردن پر های پروازی می باشد و حتی تغییر رنگ ها هم می توان از علائم این بیماری نام برد. خرید قفس مرغ

۴٫پلیوما ویروس: آشیانه

  • این ویروس پر پرندگان را تحت تاثیر قرار می دهد
  • باعث رشد نامناسب پرها شده قفس کبک 4 طبقه
  • همچنین باعث رشد نکردن پر های پروازی می شود
  • علائم دیگر این بیماری شامل بی میلی به غذا ، استفراغ ، کاهش وزن و کز کزدن پرنده می باشد .

۵٫گواتر:

  • در این بیماری غده ی تروئید به علت کمبود ید بزرگ می شود
  • علاوه بر سختی در بلع ، بی میلی به غذا هم در پرندگان و سرگیجه و اسهال هم می توان از علائم این بیماری نام برد. خرید قفس کبک

۶٫پاکو:

  • این بیماری در طوطی ها شایع است
  • صدمات شدید به کبد و کلیه وارد می کند قفس های بلدرچین
  • علائم دیگر این بیماری اسهال و سرگیجه ، مدفوع رنگ پریده و ریزش عضلانی می باشد.

۷٫کاندیدیازیس:

  • پرنده هایی که درگیر این بیماری شده اند ، پرنده های بسیاری معمولا ضایعات سفید رنگی در دهان و حلق خودشان می دهند قفس های کبک
  • ممکن است استفراغ نیز داشته باشند ، کاهش اشتها نیز از علائم این بیماری است.

در ارتباط با بیماری پرندگان مطالب زیر هم مفید است .

  • اگر میخواهید برای خود مزرعه راه بیندازید و نیاز به قفس بلدرچین یا قفس مرغ دارید میتوانید آن ها را از آشیونه با بهترین قیمت تهیه کنید .

برای عضوت در اینستاگرام کلیک کنید

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 176 تاريخ : 28 / 9 / 1398 ساعت: 2:54 بعد از ظهر

پنل اس ام اس آرادان

آرادان یا اَرادان یکی از شهرهای ایران در استان سمنان است. از نام‌های قدیمی این شهر می‌توان به «اردهان» و «اَردوان» اشاره کرد و در زبان محلی به نام «اَرادون» نامیده می‌شود. محمود احمدی‌نژاد، ششمین رئیس‌جمهور ایران، در این شهر به دنیا آمده‌است.

اماکن تاریخی و جاذبه‌های دیدنی :

بازار آرادان ، تکیه آرادان ، قلعه تاریخی آرادان (به‌دلیل نگهداری نامناسب شرایط خوبی ندارد) ، قلعه پاده ، آب انبار پاده ، تکیه پاده ، حمام میرزایی‌های پاده ، منطقه رامه
آب انبار آرادان ، آب انبار علی‌آباد ، آب انبار اسلام‌آباد (قلعه خرابه) ، امام زاده سلطان شاه نظر آردان ، امام زاده خلیل‌الله آرادان ، امام زاده سلطان بوسعید روستای پاده منبع آب سیمانی آرادان (که در خرداد ماه ۱۳۹۷ تخریب شد) ، آبشار لزوره ، آبشار رامه بالا ، آبشار خوش آبرود ، پارک جنگلی دشت بهشت آرادان ، غارنمکی گزوش ، غار رودافشان

شما می توانید با خرید سامانه پیامک ویژه انتخابات از سامانه مدیر پیامک یا سامانه پیامک ستاد انتخابات ریاست جمهوری یا انتخابات مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

 

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف aradan استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بسطام بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر بسطام به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به بسطام از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر آرادان

ارسال بلک لیست

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

آرادانی عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید.

پنل اس ام اس مخابرات

امکانات پنل اس ام اس دامغان

  • با خرید پنل پیامک دامغان؛ میتوانید به بانک شماره های دائمی و اعتباری آرادان پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در دامغان؛ میتوانید پیامک تبلیغاتی منطقه ای ارسال نمایید و بر اساس کدپستی در آرادان پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آرادان؛ میتوانید از نقشه گوگل به مناطق مختلف آرادان دسترسی داشته باشید و به هر قسمتی که بخواهید پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آرادان؛ میتوانید در شهر آرادان بر اساس سن و جنسیت به مخاطب هدف پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آرادان؛ میتوانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی BTS سرویس میگیرند و از یک محله عبور میکنند پیامک خوشامدگویی ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آرادان؛ به شماره های دائمی و اعتباری شهر آرادان دسترسی داشته باشید و بر اساس کد و پیش شماره پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

دیگر امکانات:

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول آرادان
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول آرادان
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی آرادان
  4. پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در آرادان
  5. ارسال پیامک به شماره های بلک لیست آرادان
  6. ارسال سن و جنسیت در آرادان
  7. نمایندگی پنل اس ام اس آرادان
  8.  نمایندگی پنل اس ام اس گرمسار

ارسال پیامک برای اصناف استان آرادان با پنل اس ام اس گرمسار

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای شهر گرمسار، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف شهر گرمسار می باشد. برخی از کاربران سامانه اس ام اس شهر گرمسار قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود. همچنین با استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری ، میتوانید شماره آنها را ذخیره و پیامک تبلیغاتی ارسال کنید .

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد.

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

 

چه ویژگی هایی سامانه پیامک آرادان را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس آرادان ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد.

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

چه ویژگی هایی پنل پیامک را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

سرعت بالای ارسال پیامک

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد.

ماندگاری

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

چرا سامانه پیامک برای دفتر املاک بهترین گزینه است؟

امروزه پنل پیامکی آژانس املاک یکی از سریعترین وسایل ارتباطی با مخاطبین است و هر پیامک به طور متوسط کمتر از 2 دقیقه بعد از دریافت خوانده می شود، در صورتی که شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و… چنین نیستند و خیلی از کاربران شبکه‌های مجازی در اوقات بیکاری و فراغت و ساعت پایانی شب فضای مجازی را چک می کنند که زمان مناسبی برای فروش ملک، آپارتمان و… نیست.

پنل پیامک دفاتر بیمه

شرکت های بیمه علاوه بر خدماتی که به مشتری ارائه می دهند مانند پرداخت خسارات ، پرداخت هزینه ی ایجادشده بابت درمان و…. احتیاج دارند تغییرات شرایط ، سررسید ، هزینه و … را به مشتریان اطلاع رسانی کنند یکی از بهترین و سریعترین ابزار های اطلاع رسانی استفاده از پنل اس ام اس دفاتر بیمه است در این سامانه ابزار هایی ایجاد شده است که شما را در ارتباط با مشتری یاری می کند.

از دیگر ویژگی های پنل پیامک آرادان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وب سرویس و افزونه های پیامکی و افزونه دیجیتز
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  • پیشرفته ترین سامانه پیامک

ارسال پیامک کدپستی فارس

ویژگی های متمایز پنل اس ام اس آرادان

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی
  4. ارسال سن و جنسیت
  5. نمایندگی پنل اس ام اس در آرادان

مزیت مهم در مدیر پیامک :

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف aradan استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر آرادان

با کد تخفیف aradan از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل رایگان اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین پنل پیامکی ارسال با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 183 تاريخ : 28 / 9 / 1398 ساعت: 2:37 بعد از ظهر

پنل اس ام اس برای دفاتر بیمه

در این مقاله می‌خواهیم در مورد پنل اس ام اس بیمه صحبت کنیم و توضیح دهیم که سامانه مدیر پیامک چه خدماتی میتواند برای شرکت ها و دفاتر بیمه انجام دهد؟

شرکت های بیمه علاوه بر خدماتی که به مشتری ارائه می دهند مانند پرداخت خسارات ، پرداخت هزینه ی ایجادشده بابت درمان و…. احتیاج دارند تغییرات شرایط ، سررسید ، هزینه و … را به مشتریان اطلاع رسانی کنند  یکی از بهترین و سریعترین ابزار های اطلاع رسانی استفاده از پنل اس ام اس دفاتر بیمه است  سفیر پیامک در این سامانه ابزار هایی ایجاد شده است که شما را در ارتباط با مشتری یاری می کند.

امروزه 50 درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف insurance استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های مشتریان دفاتر بیمه به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه دفاتر بیمه

با پنل اس ام اس بیمه میتوانید چه اقداماتی انجام دهید ؟

  • با خرید پنل اس ام اس بیمه؛ میتوانید برای مشاغل مختلف پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس ؛ میتوانید به مشتریان خود در مناطق مختلف در هر شهر پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس برای بیمه؛ میتوانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.
  • با خرید پنل اس ام اس ؛ میتوانید از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس دفاتر بیمه؛ میتوانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل های مشاغل و اصناف دسرتسی داشته باشید.
  • با خرید پنل اس ام اس شرکت های بیمه؛ میتوانید به سرشماره های رند پیامک ارسال کنید.
  • با خرید پنل اس ام اس ؛ میتوانید تبلیغات پیامکی برای دفتر بیمه خود را اغاز کنید.

ارسال پیامک به مشاغل

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید.

ویژگی های متمایز پنل اس ام اس

  • پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه ای

مدیر پیامک برای اولین بار در کشور “پنل ارسال انبوه از طریق سیم کارت“ راه اندازی کرد.

کاربردهای پنل اس ام اس در شرکت های بیمه و دفاتر نمایندگی بیمه

  • ارسال پیامک در مورد امتیازات شرکت بیمه ای ( تخفیفات)
  • ارسال پیامک برای تشکر از مشتریانی که بیمه شما را انتخاب کرده اند
  • ارسال پیامک در خصوص پایان قرارداد
  • اعلام سررسید بیمه مشتری با ارسال پیامک
  • ارسال پیامک تبریک به مناسبت های خاص با نام خود مشتریان
  • اطلاع رسانی به مشتریان و متقاضیان در مورد خدمات جدید بیمه ای
  • آگاهی مشتریان از وضعیت بیمه خود درهر لحظه از شبانه روز فقط با ارسال یک پیامک
  • برگزاری نظرسنجی و مسابقات
  • ارسال خودکار پیامک یاداوری تمدید بیمه
  • ارسال پیامک تبلیغاتی برای نمایندگی خود
  • ارسال پیامک برای منطقه ، گروه ، کد و صنف خاص
  • کاهش هزینه ها با ارسال پیامک به جای تماس تلفنی
  • ارسال پیامک تبلیغاتی برای دفتر بیمه
  • ارسال پیامک تمدید بیمه نامه خودرو و … .

کاربرد پنل پیامک برای بیمهارسال پیامک انبوه تبلیغاتی برای دفاتر بیمه

شما با خرید یک پنل پیامک بیمه برای دفتر بیمه میتوانید پیامک انبوه تبلیغاتی برای دفتر بیمه ارسال نمایید و تبلیغات پیامکی را اغاز نمایید. آنچه واقعا پیام کوتاه را برای دفاتر بیمه مناسب می‌کند، امکاناتی است که برای خدمت‌رسانی بهتر در اختیارشان قرار می‌دهد، و این دقیقا همان چیزی است که می‌تواند تجارت شما را دگرگون نماید. در ادامه به بررسی مزایا و کاربردهای پیامک برای دفاتر بیمه می‌پردازیم.

ماژول ارسال پیامک پاسخ زماندار

یکی از مواردی که در ارسال پیامک اطلاع رسانی بسیار پر اهمیت می باشد اطلاع رسانی از زمان انقضای بیمه می باشد با توجه به در گیری افراد با مسائل روز مره معمولا تاریخ سررسید بیمه خود را فراموش می کنند شما با استفاده از ارسال پیامک پاسخ زماندار و ارسال مناسبت هوشمند به راحتی می توانید تنظیم کنید که چند روز قبل از موعد سررسید بیمه ، از طریق اس ام اس موضوع را به کاربر اطلاع رسانی کنید.

ارسال پیامک به مشاغل هدف

شما می‌توانید با استفاده از بانک شمارۀ طبقه‌بندی شدۀ مدیرپیامک (بر اساس شهر، محله، کد پستی، صاحبان مشاغل و …) به بازار هدف خود پیامک ارسال کنید و کاربرد پنل پیامک برای مشاور املاک مشتریان را از خدماتی که ارائه می‌دهید آگاه نمائید. به این ترتیب می‌توانید بازار هدف را از وجود خود آگاه کرده و در نتیجه مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب نمائید.

ماژول پاسخگوی خودکار به پیامک

مشتری می‌تواند اطلاعات مورد نظر خود را از سرویس پیامکی شما دریافت کند. با ماژول پاسخگوی خودکار مشتری می‌تواند با ارسال یک کلمه یا عدد بخصوص به خط اختصاصی شما از آخرین وضعیت بیمۀ خود و سایر اطلاعات مربوطه مطلع گردد.

ارسال خودکار پیامک تبریک تولد

این یک روش خوب برای نزدیک شدن بیشتر به مشتریان است. به این ترتیب مشتری متوجه خواهد شد که به یادش هستید و برایش ارزش قائلید. شما حتی می‌توانید بواسطۀ پیامک تولد مشتری را تبریک بگوئید و او را غافلگیر نمائید.

اطلاع رسانی به مشتریان در مورد خدمات جدید بیمه ای

شما می‌توانید با پیامک مشتریان را از جدیدترین خدمات خود مطلع کنید و پیشنهاد دریافت این خدمات را به آنها بدهید. حتی می‌توانید برای گرفتن بازدهی بیشتر یک تخفیف ویژه برای مشتریان خود در نظر بگیرید و آنها را بیشتر به دریافت این خدمات جدید ترغیب کنید.

برگزاری نظرسنجی و مسابقات

این یک راه عالی برای جذب مخاطبان بیشتر است. با استفاده از پنل اس ام اس بیمه کافی است یک مسابقه برگزار کنید و یک جایزه مناسب برای آن در نظر بگیرید. به این ترتیب افراد بیشتری با شما و خدماتتان آشنا می‌شوند و در نتیجه تعداد مشتریان شما افزایش خواهد یافت. پیشگام اس ام اس شما همچنین می‌توانید یک نظرسنجی برای مشتریان خود برگزار کنید و نظر آنان را در مورد کار و خدمات خود جویا شوید. این نظرسنجی شما را در ارائه خدمات هر چه بهتر یاری خواهد کرد.

مزیت مهم در مدیر پیامک :

پنل اس ام اس انتخابات

شما می توانید با استفاده از سامانه پیامک یا پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات مختلف اعم از شورای شهر ، انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

یکی از روش های اصلی تبلیغات، ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی می باشد با پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات بسیاری از کاندیدها در انتخابات مانند انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای شهر، و از این قبیل ارسال پیامک انبوه را ابزاری جهت تبلیغات خود قرار داده و با قراردادن هزینه ی اعظمی از بودجه تبلیغاتی خود ، شعارهای انتخاباتی و پیام های خود را از طریق پیامک به مخاطبین ارسال می نمایند.

در سامانه پیام کوتاه با پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات جهت ارسال پیامک های انتخاباتی برای کاندیدهای محترم به دلیل ارسال با حجم بالا و محدودیت زمان، استفاده و ارسال پیامک ها جهت تبلیغات شرایط ویژه ای در نظر گرفته می شود.

ارسال پیامک تبلیغات انتخابات در تمام شهرها

ارسال پیامک های تبلیغاتی انتخاباتی

سامانه پیامک انتخابات

ارسال پیامک انبوه برای انتخابات

پنل اس ام اس انتخابات برای تمام کشور

ارسال پیامک تبلیغات انتخاباتی در کل کشور

ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاباتی در ایران

ارسال پیامک انبوه انتخاباتی

ارسال پیامک انتخاباتی مجلس

پنل پیامک انتخابات

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف insurance استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه دفاتر بیمه

 با کد تخفیف insurance از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس بیمه تهیه نمایید. خرید پنل اس ام اس رایگان از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 147 تاريخ : 28 / 9 / 1398 ساعت: 2:12 بعد از ظهر

پنل اس ام اس برای مشاوران املاک

امروز در این مقاله می خواهیم در مورد کاربرد پنل اس ام اس برای دفتر املاک و مشاوران املاک و ارسال پیامک انبوه برای فروش زمین و فروش آپارتمان صحبت کنیم و چندین مثال از کاربردهای عملی سامانه پیامک در دفتر مشاوره املاک که برای فروش و بازاریابی ملک و آپارتمان و… استفاده می شود را به شما معرفی کنیم.

ما در پایان این مقاله بهترین سامانه پیامک برای خرید پنل اس ام اس و ارسال پیامک تبلیغاتی فروش ملک را به شما معرفی می‌کنیم و با مثال های کاربردی در این مقاله به شما می‌گوییم که چگونه می‌توانید از سامانه پیام کوتاه برای فروش و بازاریابی در املاک استفاده کنید و به شما قول می دهیم اگر تا پایان این مقاله همراه ما باشید می توانید با همین ترفندهای ساده و کم هزینه نسبت به همکاران خود قراردادهای بیشتری را امضا کنید و ملک یا آپارتمان‌های بیشتری را بفروشید.

شما می توانید با خرید سامانه پیامکی ویژه انتخابات مجلس از سامانه مدیر پیامک و ارسال اس ام اس انتخاباتی مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف advisor استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های افراد ساکن در شهر به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به افراد مختلف از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه دفاتر املاک

با پنل اس ام اس مشاوران املاک میتوانید چه اقداماتی انجام دهید ؟

  1. با خرید پنل اس ام اس املاک ؛ میتوانید برای مشاغل مختلف پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
  2. با خرید پنل پیامک برای مشاوران املاک ؛ میتوانید به مشتریان خود در مناطق مختلف در هر شهر پیامک ارسال نمایید.
  3. با خرید پنل پیامکی آژانس املاک ؛ میتوانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.
  4. با خرید سامانه پیامک املاک ؛ میتوانید از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
  5. با خرید پنل پیامک اختصاصی مشاور املاک ؛ میتوانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.
  6. با خرید سامانه پیامک برای دفتر املاک ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل های مشاغل و اصناف دسرتسی داشته باشید.
  7. با خرید سامانه پیام کوتاه برای املاک ؛ میتوانید به سرشماره های رند پیامک ارسال کنید.
  8. با خرید پنل ارسال اس ام اس برای صاحبان املاک ؛ میتوانید تبلیغات پیامکی برای دفتر املاک خود را اغاز کنید.

ارسال پیامک به شماره های بلک لیست

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید.

ویژگی های پنل اس ام اس

  • پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه ای

مدیر پیامک برای اولین بار در کشور “پنل ارسال انبوه از طریق سیم کارت“ راه اندازی کرد.

کاربردهای بازاریابی پیامکی برای بنگاه های املاک

  • اطلاع رسانی به روز در مورد موقعیت و موردهای عالی
  • اطلاع رسانی از فروش ویژه خانه ها
  • اطلاع رسانی به متقاضی در مورد لیست و شرایط خانه های جدید
  • یادآوری کردن جلسات و قرار های ملاقات
  • ارسال جزئیات در مورد اطلاعات خانه ها به متقاضیان
  • به روی کاغذ درآوردن معاملات
  • اطلاع دادن در مورد کیس های اوکازیون

چرا سامانه پیامک برای دفتر املاک بهترین گزینه است؟

امروزه پیامک یکی از سریعترین وسایل ارتباطی با مخاطبین است و هر پیامک به طور متوسط کمتر از 2 دقیقه بعد از دریافت خوانده می شود، در صورتی که شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و… چنین نیستند و خیلی از کاربران شبکه‌های مجازی در اوقات بیکاری و فراغت و ساعت پایانی شب فضای مجازی را چک می کنند که زمان مناسبی برای فروش ملک، آپارتمان و… نیست.

پنل اس ام اس مشاوران املاک

برای استفاده از پنل اس ام اس مشاوران املاک در دفتر املاک، شما به امکانات خاصی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی نیاز دارید، بنابراین استفاده از یک پنل پیامک ارزان نمی تواند جوابگوی دفتر املاک باشد و شما نیازمند یک پنل پیامک حرفه‌ای هستید تا بتوانید با قابلیت‌هایی مانند ارسال پیامک بر اساس کدپستی، ارسال اس ام اس منطقه ای، ارسال اس ام اس از روی نقشه، ارسال پیام کوتاه برای محله های تهران، ارسال پیامپ، ارسال پیامک به شماره‌های رند و کد یک، ارسال پیامک به اصناف و مشاغل خاص و… به سادگی ملک و آپارتمان را به صورت هدفمند بازاریابی کنید و بفروشید.

بهترین سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی برای آژانس املاک

قابلیت‌های یک سامانه پیامک حرفه ای برای دفتر املاک

نرم افزار سامانه پیامک قابلیت‌های مختلفی برای ارسال پیامک دارد و به شما کمک می‌کند تا به شیوه‌های مختلف، پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

بانک شماره های موجود در سامانه پیامک به صورت ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت، ارسال پیامک بر اساس منطقه و کدپستی، ارسال پیامک بر اساس دکل مخابرات bts (ارسال پیامک به افرادی که از دکل مخابراتی واقع در منظقه خاصی سرویس می گیرند)، ارسال پیامک به اصناف و مشاغل، ارسال اس ام اس بر اساس پیش شماره برای شماره های رند و کد 1، ارسال اس ام اس از روی نقشه و ارسال پیام کوتاه بر اساس محله تفکیک شده است.

برای دفاتر مشاوره املاک بهترین روش ارسال پیامک های تبلیغاتی زمانی که قصد ارسال پیامک انبوه را دارید ، دو روش زیر میتواند برای شما کاربردی باشد.

  • ارسال پیامک انبوه به منطقه که اژانس املاک شما در منطقه وجود دارد.
  • ارسال پیامک انبوه به منطقه ای که قصد فروش، پیش فروش ، اجاره ملک دارید.

ارسال پیامک انبوه پنل پیامک برای مشاور املاک

طبیعی است که اگر بخواهید یک آپارتمان لوکس یا یک برج را بفروشید ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به شماره‌های رند و اصطلاحا ارسال اس ام اس به شماره‌های کد یک منطقی‌ترین گزینه به نظر می‌رسد، به همین دلیل زمان خرید پنل اس ام اس مشاوران املاک دقت کنید که شرکت سامانه پیامکی مورد نظر شما این قابلیت را داشته باشد. طبق بررسی‌های انجام شده سامانه پیامکی مدیر پیامک این قابلیت را دارد.

ارسال پیامک از روی نقشه ، محله ای ، دکل مخابارتی

اگر قصد فروش یک واحد آپارتمان به افرادی که در منطقه خاصی هستند را دارید، می توانید از ماژول ارسال پیامک از روی نقشه که به پیامپ (ترکیب پیامک+مپ) معروف است، استفاده کرده و به افرادی که ساکن محله خاصی هستند پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

پس هنگام خرید سامانه پیامک برای دفتر املاک حتما به این نکته دقت داشته باشید که پنل اس ام اس مورد نظر شما قابلیت ارسال پیامک از روی نقشه گوگل (پیامپ)، قابلیت ارسال پیامک محله‌ای در تهران و شهرهای بزرگ و قابلیت ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی را داشته باشد.

ارسال پیامک به مشاغل هدف

در پنل پیامک شماره موبایل افراد بر اساس صنف و شغل دسته بندی شده اند (به این ماژول ارسال پیامک به مشاغل گفته می شود) و شما می توانید بر اساس فایل خود به افرادی که در صنف خاصی هستند پیامک تبلیغاتی و هدفمند ارسال کنید. برای مثال در سامانه پیامکی مدیر پیامک بانک شماره موبایل پزشکان، بانک شماره موبایل وکلا ، بانک شماره موبایل معلمان و فرهنگیان و … وجود دارد و شما می توانید از این بانک شماره موبایل برای فروش آپارتمان یا پیش فروش مجتمع مسکونی استفاده کنید.

فرض کنید که پروژه بازاریابی پیش فروش یک مجتمع مسکونی برای پزشکان به شما محول شده است، ارسال پیامک به پزشکان از طریق بانک شماره موبایل که در سامانه پیامکی مدیر پیامک قرار دارد؛ بهترین راه حل برای اطلاع رسانی به پزشکان است و یا فرض کنید که در یک مجتمع مسکونی که تمامی ساکنین آنها وکیل هستند، یک واحد آپارتمان قصد فروش داشته باشد، می توانید از طریق بانک شماره موبایل وکلا فایل مربوطه را به دیگر وکلا از طریق اس ام اس معرفی کنید.

کاربردهای ارسال اس ام اس به مشاغل بسیار گسترده است و در بنگاه های املاک برای بازاریابی و فروش ملک و آپارتمان به صورت گسترده از بانک مشاغل به صورت هدفمند استفاده می شود.

جمع آوری اطلاعات مراجعه کنندگان به دفتر املاک

یکی از پیشنهادهای بازاریابی برای مشاوران املاک این است که به مراجعه کننده کارت ویزیت ندهید، بلکه از مراجعه کننده اطلاعات تماس را دریافت کنید تا بتوانید برای مشاوره های بعدی با مراجعه کننده در تماس باشید. بنابراین یکی از کارهایی که می‌توانید به ‌صورت حرفه‌ای انجام دهید این است که یک فرم تهیه کنید و شماره موبایل افرادی که برای خرید، اجاره یا فروش به دفتر املاک شما مراجعه می کنند را جمع‌آوری کرده و در دفترچه تلفن سامانه پیامکی ذخیره نمایید.

  • دانشجویان
  • مستاجرین (زوج ها)
  • مستاجرین(خانواده های پرجمعیت)
  • بساز و بفروش ها
  • اجاره دهندگان آپارتمان
  • اجاره دهندگان خانه ویلایی
  • متقاضیان خانه ویلایی

ماژول دفترچه تلفن

شماره موبایل هر مراجعه کننده را در دفترچه تلفن‌ سامانه پیامکی ثبت نمایید تا زمانی که مورد مناسبی پیدا کردید به صورت هدفمند به این افراد از طریق پیامک اطلاع رسانی کنید، اگر مراجعه کننده‌ای نقدیندگی بالایی دارد اسم آن را در دفترچه تلفن سامانه پیامکی ذخیره کنید تا در زمانی که فرصتی برای سرمایه گذاری پیش آمد این افراد را از طریق پیامک مطلع کنید.

فایده این کار این است که شما یک لیست طبقه بندی شده دارید و اگر خواستید یک مجتمع تجاری را پیش فروش کنید، می دانید که به چه افرادی باید پیامک ارسال کنید و همچنین چون این افراد خودشان تمایل برای دریافت پیامک تبلیغاتی از سمت شما را اعلام کرده اند، پیامک های تبلیغاتی شما را با روی باز می پذیرند و حتی شما را به دوستان و آشنایان معرفی می کنند که می توانید به این دفتر املاک مراجعه نمایید تا در زمان هایی که فایل مورد نظرشما یا پیشنهادهای خاصی را داشته باشند به شما پیامک ارسال کنند.

دستگاه کی پد پیامک

کلیه فروشگاه ها ، شرکت ها و صاحبان تجارت و یا هرکسی که در جایگاهی است که نیازمند داشتن شماره موبایل مخاطبان است و می خواهد شماره موبایل آنها را با رضایتشان به دست آورد ، می تواند از این دستگاه استفاده نماید . با استفاده از دستگاه ثبت شماره تلفن و نرم افزار حرفه ای نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مخاطبان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان به آنها نیاز داشتید از طریق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید .

منشی پیامکی

شما با فعالسازی این ماژول می توانید خدمت متمایزی را به کاربران خود ارائه دهید. تنها کافیست کلید واژه و متن دریافتی را در این ماژول انتخاب نمایید تا کاربران شما با ارسال کلمه ی کلید واژه به سامانه ی پیام کوتاه شما ، اطلاعات مرتبط با آن را دریافت نمایند. طاها پیامک به طور مثال کلید واژه ی ( ۷۰ متر – خرید ) توسط مشاورین در پنل پیامکی ثبت و متن پاسخ آن شامل اطلاعات کلیه املاک ۷۰ متری که جهت فروش در آرشیو آژانس قرار گرفته اند می باشد. حال مشتریان با ارسال این کلید واژه به اطلاعات آرشیو دست پیدا خواهند نمود.

پاسخگوی خودکار به پیامکپاسخگوی خودکار پیامک

زمانی که از ارسال های پیامک انبوه برای تبلیغات استفاده میکنین برای اینکه دید بهتری از بازخورد ارسال داشته باشین میتونین تو متن پیامک از مخاطبینتون بخواین که برای دریافت مشاوره و یا ارائه ی توضیحات بیشتر در مورد ملک عدد 1 رو ارسال کنن منشی پیامک در صورت دریافت عدد 1، پاسخ خودکاری که شما از قبل تنظیم کرده این رو ارسال میکنه:

پاسخ خودکار منشی پیامکی “ممنون از اینکه ما را انتخاب کردین کارشناسان به زودی با شما تماس میگیرن”

نمونه متن پیامک‌های تبلیغاتی برای دفتر املاک

1- انتشار اخبار قیمت املاک

دوست عزیز ، مشاور املاک تهران گستر به اطلاع شما می رساند که قیمت ملک در تهران افزایش یافته است

2- گزارش ملک جدید در زمینه خواست مشتری و ارسال پیامک به وی

آپارتمان 128 متری،نوساز،3خوابه،با کلیه امکانات واقع در خیابان شیخ بهایی فوری فروشی مشاورین املاک شیخ بهایی تلفن : 12345678

3- هماهنگی های لازم با خریدار و فروشنده به جهت صرفه جویی در هزینه های مربوط به تماس­ها.

جناب آقای عبداللهی جهت بازدید از ملک شما لطفا فردا بعدازظهر حضور یابید. با تشکر مشاور املاک بام تهران

4- ارسال درخواست خریدار و اعلام ملک موجود با مشخصات ارائه شده از جانب مشتری به صورت خودکار

آپارتمان 200 متری،نوساز،3خوابه،با کلیه امکانات واقع در صادقیه

مشاورین املاک شیخ بهایی تلفن : 12345678

5- ارسال پيام تبريک و تهنيت مناسبت ها

امروز 2 نفر آدرس و شماره شما را از ما درخواست کردند. خوشبختی و موفقيت، در سال جديد به سراغتان خواهند آمد. با تشکر مشاورین املاک دلتا

مزیت مهم در مدیر پیامک :

پنل اس ام اس انتخابات مجلس

شما می توانید با استفاده از سامانه پیامک یا پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات مختلف اعم از شورای شهر ، انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

یکی از روش های اصلی تبلیغات، ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی می باشد با پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات بسیاری از کاندیدها در انتخابات مانند انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای شهر، و از این قبیل ارسال پیامک انبوه را ابزاری جهت تبلیغات خود قرار داده و با قراردادن هزینه ی اعظمی از بودجه تبلیغاتی خود ، شعارهای انتخاباتی و پیام های خود را از طریق پیامک به مخاطبین ارسال می نمایند.

گیل پیامک در سامانه پیام کوتاه با پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات جهت ارسال پیامک های انتخاباتی برای کاندیدهای محترم به دلیل ارسال با حجم بالا و محدودیت زمان، استفاده و ارسال پیامک ها جهت تبلیغات شرایط ویژه ای در نظر گرفته می شود.

ارسال پیامک تبلیغات انتخابات در تمام شهرها

ارسال پیامک های تبلیغاتی انتخاباتی

ارسال پیامک انبوه برای انتخابات

پنل اس ام اس انتخابات برای تمام کشور

ارسال پیامک تبلیغات انتخاباتی در کل کشور

ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاباتی در ایران

ارسال پیامک انبوه انتخاباتی

ارسال پیامک انتخاباتی مجلس

پنل پیامک انتخابات

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف advisor استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه دفاتر املاک

با کد تخفیف advisor از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس برای مشاوران املاک تهیه نمایید. خرید پنل اس ام اس رایگان اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 183 تاريخ : 28 / 9 / 1398 ساعت: 1:49 بعد از ظهر

پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات

شما می توانید با استفاده از سامانه پیامک یا پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات مختلف اعم از شورای شهر ، انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

یکی از روش های اصلی تبلیغات، ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی می باشد با پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات بسیاری از کاندیدها در انتخابات مانند انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای شهر، و از این قبیل ارسال پیامک انبوه را ابزاری جهت تبلیغات خود قرار داده و با قراردادن هزینه ی اعظمی از بودجه تبلیغاتی خود ، شعارهای انتخاباتی و پیام های خود را از طریق پیامک به مخاطبین ارسال می نمایند.

نوآوران اس ام اس در سامانه پیام کوتاه با پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات جهت ارسال پیامک های انتخاباتی برای کاندیدهای محترم به دلیل ارسال با حجم بالا و محدودیت زمان، استفاده و ارسال پیامک ها جهت تبلیغات شرایط ویژه ای در نظر گرفته می شود.

ارسال پیامک تبلیغات انتخابات در تمام شهرها

ارسال پیامک های تبلیغاتی انتخاباتی

ارسال پیامک انبوه برای انتخابات

پنل اس ام اس انتخابات برای تمام کشور

ارسال پیامک تبلیغات انتخاباتی در کل کشور

ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاباتی در ایران

ارسال پیامک انبوه انتخاباتی

ارسال پیامک انتخاباتی مجلس

پنل پیامک انتخابات

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف Entekhabat استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات با تخفیف ویژه

با پنل اس ام اس انتخابات میتوانید چه اقداماتی انجام دهید ؟

  1. با خرید پنل اس ام اس انتخابات ؛ میتوانید برای شهرها و روستاهای مختلف پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
  2. با خرید پنل اس ام اس برای انتخابات ؛ میتوانید به مشاغل مختلف در هر شهر پیامک ارسال نمایید.
  3. با خرید پنل اس ام اس در انتخابات ؛ میتوانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.
  4. با خرید پنل پیامک انتخابات ؛ میتوانید از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
  5. با خرید پنل پیامک برای انتخابات ؛ میتوانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.
  6. با خرید پنل پیامک در انتخابات ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل های مشاغل و اصناف دسرتسی داشته باشید.
  7. با خرید پنل پیامک انتخاباتی ؛ میتوانید به سرشماره های رند پیامک ارسال کنید.
  8. با خرید سامانه پیام کوتاه ویژه انتخابات مجلس ؛ میتوانید تبلیغات پیامکی انتخابات را اغاز کنید.

برای ارسال پیامک انتخاباتی باید یک سری قوانین را رعایت کرد که در اینجا به این قوانین اشاره می شود :

  •  ارسال در ساعات مناسب ، برای جلوگیری از تبلیغ منفی به دلیل ترافیک بالای ارسال در این ایام
  •  ارسال در زمان هایی که توسط مراجع دولتی تعیین می گردد ، یعنی زمان مجاز برای تبلیغات
  •  استفاده از نام کامل کاندیدا در ابتدای پیامک ،چون ممکن است که پیامک شما تا انتها توسط گیرنده خوانده نشود
  •  ارسال به محدوده مورد نظر یا شهر خاص (انتخابات شورای شهر )
  •  استفاده از شماره پیامکی کوتاه تر برای ایجاد حس بهتر و اعتماد بیشتر مخاطبان به شما
  •  ارسال پیامک متناظر ، برای مخاطب خاص در ابتدای پیامک نام آنها را ذکر کنید
  •  برای سایر کاندیداهای محترم تبلیغات منفی نکنید
  •  از قبل برای تبلیغات پیامکی بودجه در نظر بگیرید و برنامه ریزی کنید
  •  ارسال پیامک به یک نفر به تعداد سه بار بسیار موثرتر از ارسال به تعداد افراد بیشتر ولی یکبار میباشد .

پنل اس ام اس مرکزی

در جهت موفقیت شما کاندیدای محترم، ابزارهای ویژه ای ایجاد و برای ارتباط موثر با مردم جمع آوری شده است:

پنل اس ام اس در انتخابات ; ارسال پیامک انبوه به شماره‌های یک شهر

در این روش پیامک شما با سرعت بسیار بالا و به صورت اینترنتی به شماره موبایل های دائمی یا اعتباری شهر مورد نظر شما ارسال می شود به گونه ای که اگر شما نیاز به دریافت نظرات نیز داشتید این امکان فراهم هست که مردم نیز در جواب اس ام اس ارسالی پیامی را برای سامانه پیامکی شما ارسال نمایند و پنل به صورت خودکار به آن پاسخ دهد.

پنل پیامک انتخاباتی ; ارسال پیامک منطقه ای با کد پستی

در این روش، پیامک کاندیدا به شماره موبایل های یک منطقه خاص بر اساس کد پستی ارسال می شود در این صورت مشتری تنها هزینه تبلیغات در منطقه ی مورد فعالیت خود را پرداخت خواهد کرد.

همچنین می توان پیامک تبلیغی را برای کدپستی هایی با یک پیش شماره خاص ارسال کرد. افرادی این پیامک ها را دریافت می کنند که در زمان خرید سیم کارت آدرس کامل پستی خود را مشخص کرده اند.

پنل اس ام اس انتخابات ; ارسال پیامک به صاحبان اصناف و مشاغل خاص

در این روش پیامک تبلیغاتی کاندیدای محترم را به لیست شماره موبایل های صاحبان مشاغل و اصناف مورد نظر وی ارسال می کند. بانک مشاغل و اصناف مورد استفاده از به روز ترین شماره های ارائه شده از سمت اپراتورها استفاده کرده و قابلیت ارسال به تفکیک استان ، شهر و صنف مورد نظر کاندیدا می باشد.

سامانه پیامک برای انتخابات ; ارسال بر اساس جنسیت و سن

با پنل اس ام اس در انتخابات شما می توانید بر اساس سن و جنسیت افراد به آنها پیامک انتخاباتی ارسال کنید و برنامه های خود را بر اساس سن و جنسیت شان برایشان شرح دهید. مثلا چه برنامه هایی برای دانشجویان دارید.

پنل پیامک برای انتخابات ; ارسال پیامک به یک پیش شماره خاص

در این روش پیامک تبلیغاتی به شماره موبایل هایی که با پیش شماره خاص توسط مشتری انتخاب شده است، فرستاده می شود. پیش شماره های انتخابی مشتری می تواند شماره موبایل های شرکت همراه اول ، ایرانسل و رایتل باشد.

پنل اس ام اس برای انتخابات ; ارسال پیامک به محدوده خاصی از شماره ها

در این روش پیامک تبلیغاتی به شماره موبایل های که با محدوده خاصی مشخص شده اند ارسال میشود مثلا شماره ۰۹۱۲۲۴۲۰۰۰۰ تا شماره ۰۹۱۲۲۴۲۹۹۹۹ ارسال شود.

پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات

 پنل پیامک برای انتخابات

مدیر پیامک به کاندیدهای محترم خط خدماتی جهت ارسال سریع پیامک انتخاباتی حتی به شماره های مسدودی اعطا می کند. اگر مشکل ارسال پیامک به خطوط بلک لیست را دارید سامانه مدیرپیامک می تواند به شما کمک کند تا به خطوط بلک لیست پیامک ارسال کنید.

سیگنال ادز پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات راز موفقیت شما کاندیدای محترم است و  ارتباط مستقیم با هوادارانتان خواهد بود. شاید باورتان نشود اما ممکن است تنها داشتن یک پنل پیامک ساده، ورق را به نفع شما برگرداند و این نام شما باشد که از صندوق رای بیرون می آید. طی ده سال اخیر در سراسر جهان، تمام سیاستمدارانی که برنده انتخابات بوده اند، سامانه ارسال پیامک یکی از ابزارهای ارتباطی اصلی شان بوده است.

مزیت مهم در مدیر پیامک :

  • ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها
  • اختصاص خط خدماتی بصورت اشتراکی بدون نیاز به سفته
  • پنل ارسال پیامک انبوه با سیم کارت
  • نمایندگی فروش پیامک
  • خط خدماتی اختصاصی
  • ارسال سریع پیامک
  • ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی
  • افزونه پیامک ووکامرس، فریر، پرستا شاپ، دیجیتس
  • افزونه پیامک whmcs، اپن کارت، جوملا، تومتو
  • ارسال پیامک تبریک تولد، اخطار، یادآوری اقساط
  • ارسال پیامک نظرسنجی ، مسابقه پیامکی
  • پاسخگوی خودکار پیامکی
  • کدخوان پیامکی
  • انتقال دهنده پیامک به url یا ایمیل
  • دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان
  • کارت ویزیت الکترونیکی
  • نوبت دهی پیامکی
 

یکی از پیشنهادهای بازاریابی برای مشاوران املاک این است که به مراجعه کننده کارت ویزیت ندهید، بلکه از مراجعه کننده اطلاعات تماس را دریافت کنید تا بتوانید برای مشاوره های بعدی با مراجعه کننده در تماس باشید. بنابراین یکی از کارهایی که می‌توانید به ‌صورت حرفه‌ای انجام دهید این است که یک فرم تهیه کنید و پنل پیامک اختصاصی مشاور املاک شماره موبایل افرادی که برای خرید، اجاره یا فروش به دفتر املاک شما مراجعه می کنند را جمع‌آوری کرده و در دفترچه تلفن سامانه پیامکی ذخیره نمایید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف Entekhabat استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات با تخفیف ویژه

با کد تخفیف Entekhabat از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس برای انتخابات تهیه نمایید . خرید پنل اس ام اس رایگان از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت نیز در پل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 162 تاريخ : 26 / 9 / 1398 ساعت: 1:18 بعد از ظهر

پنل اس ام اس ویژه پزشکان

راهکار های ارتباطی میان بیمار و پزشک و همچنین استفاده از پنل اس ام اس برای پزشکان و مراکز درمانی در نخستین نگاه سبب ایجاد رابطه صمیمانه تر و در نتیجه همکاری بسیار بالاتر بیمار با پزشک می گردد و در نهایت سبب کوتاه تر شدن طول دوره درمان و صرفه جویی در بودجه سلامت کشور می گردد . رنج بیمار به دلیل مراجعات کمتر به سبب وجود روش های ارتباطی آسان تر و در نتیجه آزاد شدن وقت کادر پزشکی عزیز که به حق وقت آنان با اعداد و ارقام قابل ارزش گذاری نیست می گردد .

امروزه پیامک دیگر تنها ابزاری برای ارسال و دریافت پیغام های متنی میان کابران تلفن همراه محسوب نمی شود و موارد استفاده بسیار متنوعی برای آن تعریف شده است.

ماندگار پیامک لازم به ذکر است که پیامک یکی از راه های بسیار موثر ارتباط پزشکان عزیز با بیماران خود می باشد که با نیم نگاهی به نمونه پیامک ها در این زمینه ، گستردگی کاربردهای پیامک در عرصه پزشکی به خوبی آشکار می گردد .

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف doctors استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های بیماران و پرسنل به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به افراد مختلف از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه پزشکان

با پنل اس ام اس پزشکان میتوانید چه اقداماتی انجام دهید ؟

  1. با خرید پنل اس ام اس ؛ میتوانید برای پزشکان مختلف پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
  2. با خرید پنل اس ام اس ؛ میتوانید به مراکز درمانی مناطق مختلف در هر شهر پیامک ارسال نمایید.
  3. با خرید پنل اس ام اس ؛ میتوانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.
  4. با خرید پنل اس ام اس ؛ میتوانید از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
  5. با خرید پنل اس ام اس ؛ میتوانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.
  6. با خرید پنل اس ام اس ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل های پزشکان و پرسنل و بیماران دسرتسی داشته باشید.
  7. با خرید پنل اس ام اس ؛ میتوانید به سرشماره های رند پیامک ارسال کنید.
  8. با خرید پنل اس ام اس ؛ میتوانید اطلاع رسانی پیامکی را اغاز کنید.

ارسال پیامک به بیماران

مدیر پیامک قادر است ، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهد؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید.

ویژگی های پنل اس ام اس

  • پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه ای

مدیر پیامک برای اولین بار در کشور “پنل ارسال انبوه از طریق سیم کارت“ راه اندازی کرد.

کاربرد سامانه پیامکی برای پزشکان و مراکز درمانی :

اگر به دنبال افزایش کارآیی خدمات خود در حوزه بهداشت و درمان و سلامت و جذب بیماران به مرکز درمانی خود میباشید. پنل پیامک مدیرپیامک بهترین راه برای شماست ، پنل پیامک پزشکان ضمن حفظ حریم خصوصی افراد موجب تسهیل ارتباط میگردد. با بهره گیری از این پنل قادر به ارائه طیف وسیعی از اطلاعات به افراد بوده ,نوبت بیماران را یادآوری می کنید و به پشتیبانی از بیمار میپردازید.

نوبت دهی به بیمار

اتلاف وقت و هزینه فراوان از جمله معایب نوبت دهی تلفنی است.نوبت دهی تلفنی گاه مستلزم صرف زمان فراوانی برای بیماران است که این امر علاوه بر کلافگی,خستگی و مضر بودن برای بیمار باعث تحمیل هزینه بر افراد می شود.در مقابل ما با ارائه سامانه پیامکی این امکان را فراهم می آوریم تا افراد ماژول نوبت دهی پیامکی به سهولت و با صرف کمترین زمان و هزینه بتوانند نوبت بگیرند. همچنین می توان ساعاتی قبل از زمان حضور بیماران,زمان نوبت را به آنان یادآوری کرد..

هماهنگی میان کارکنان

یکی از مهم ترین چالش ها در مراکز درمانی و بیمارستان ها ارتباط افراد با یکدیگر به منظور کمک رسانی به افراد به ویژه در موارد فوریتی است. با استفاده از پنل اس ام اس در مراکز درمانی علاوه بر هماهنگی می توان تاریخ برگزاری جلسات,ساعت های کاری,تغییر ساعات کاری و… را به پرسنل ارسال کرد و نظم و هماهنگی بین کارمندان ایجاد کرد.

تعامل با مراجعین

داشتن یک سامانه پیام کوتاه برای پزشکان خوب باعث می شود تا مراجعین از احترام و اهمیتی که شما برایشان قائل هستید آگاه شده و همین امر به طور ناخودآگاه تعداد مراجعین شما را در بلند مدت افزایش خواهد داد. هم چنین با پیشرفت فناوری استفاده از کاغذکمتر شده و افراد به سمت ارتباط الکترونیک جذب می شوند.شما میتوانید یک سامانه پیامکی جهت انتقادات و پیشنهادات بیماران ایجاد کنید و خدمات مرکز درمانی خود را بهینه تر کنید.

اطلاع از نتایج آزمایش

برای این که بیماران نتایج ازمایش خود را از مرکز درمانی دریافت کنند کافیست کد ازمایش را به شماره سامانه پیامکی شما بفرستند و جواب ازمایش یا اعلام زمان اماده شدن جواب را دریافت کنند.

ارسال پیامک کدپستی در استان یزدتکنیک های پیامکی استفاده از پنل اس ام اس برای پزشکان برای ارتباط پزشک و بیمار :

  • هنگام پذیرش بیمار برای ۴ ماه آینده شماره موبایل بیمار را نیز از وی دریافت نمایید .
  • چند روز قبل از نوبت با ارسال پیامی به بیمار، تاریخ و ساعت حضور وی را یادآور شوید.
  • در صورت عدم حضور پزشک در مطب با ارسال یک پیامک به تمام بیماران نوبت آنها را به آینده موکول کنید .
  • بیمار میتواند سوالات خود را مطرح کرده و پزشک معالج از طریق پنل اس ام اس به سوالات پاسخ دهد .
  • می توانید برای بیمار خود در زمان های مشخص جملات روحیه بخش با پنل اس ام اس ارسال کنید.
  • وقتی بیمار از مطب خارج می شود، برای او با یک اس ام اس ساده آرزوی سلامتی کنید و از او تشکر کنید.
  • می توانید با یک پیامک ۱۲ ساعت قبل از آزمایش بیمار او را از این قضیه مطلع سازید که نباید چیزی میل کند .
  • اطلاع هزینه ترخیص بیمار به همراه و خانواده وی به صورت دلخواه .
  • امکان ارسال اطلاعات پزشکی و یا دارویی به صورت اتوماتیک در تمام ساعات شبانه روز.
  • اعلام وضعیت بهبود بیمار و مشخص کردن مراجعه بعدی به پزشک مورد نظر بعد از ترخیص.
  • یادآوری چکاپ های سالانه به بیمار پیش از زمان مقرر و بهبود جریان ارتباط با بیمار.
  • دستورات لازم برای مصرف دارو توسط بیمار و توصیه های لازم برای روزهای بعد از ترخیص.
  • امکان برگزاری مسابقات بین بیماران برای تغییر در وضعیت روحی آنها.
  • امکان گروهبندی بیماران با بیماریهای مشابه در یک گروه برای اطلاع رسانی از وضعیت دارویی و پزشکی.

کاربردهای پنل اس ام اس در مراکز درمانی برای ارتباط با پرسنل :

  • پنل ارسال پیامک برای پرسنل و همکاران بیمارستانی به مناسبت ایام ملی و مذهبی.
  • ارسال پیام در مورد اعمال تغییرات احتمالی در شیفت بندی پرسنل.
  • پنل ارسال پیامک بصورت روزانه یا هفتگی در قالب پیامهای فرهنگی و….
  • ارسال خبرنامه به واحد پرسنل بیمارستان.
  • کنترل کلیه مسایل مالی شامل درآمد ، هزینه ها ، حقوق و دستمزد و بیمه پرسنل.
  • قابلیت دسترسی به بانک اطلاعاتی ویژه پزشکان.
  • امکان ذخیره و ثبت شماره تلفن پرسنل و بیماران در سامانه با دستگاه دایرکت

به طور کلی میتوان مزایای پیامک در حوزه بهداشت و درمان را بدین شرح خلاصه کرد:

  • یادآوری زمان رجوع بیمار
  • افزایش ارتباط
  • کاهش صفوف انتظار
  • ارسال نتایج آزمایشات
  • ایجاد کمپین های پیامکی در مورد موضوعات درمانی و بهداشتی
  • ارسال نکات تغذیه و سلامت به بیماران
  • افزایش دسترسی به افراد ناتوان
  • کاهش هزینه ها
  • صرفه جویی در وقت

مزیت مهم در مدیر پیامک :

شاید بتوان گفت بازاریابی پیامکی مهم‌ترین روش بازاریابی و تبلیغات برای مراکز پزشکی و درمانی است. زیرا امروزه شاید آدم‌ها در موقعیت‌هایی به اینترنت دسترسی نداشته باشند، اما همه به موبایل دسترسی دارند. شاید ایمیل‌های خود را نخوانند و اینستاگرامشان را چک نکنند، اما امکان ندارد که در طی روز چندین بار به موبایلشان نگاه نکنند. پارس دیتا پس بازاریابی پیامکی و استفاده از پنل اس ام اس برای پزشکان را جدی بگیرید!

پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات

شما می توانید با استفاده از سامانه پیامک یا پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات مختلف اعم از شورای شهر ، انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

یکی از روش های اصلی تبلیغات، ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی می باشد با پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات بسیاری از کاندیدها در انتخابات مانند انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای شهر، و از این قبیل ارسال پیامک انبوه را ابزاری جهت تبلیغات خود قرار داده و با قراردادن هزینه ی اعظمی از بودجه تبلیغاتی خود ، شعارهای انتخاباتی و پیام های خود را از طریق پیامک به مخاطبین ارسال می نمایند.

در سامانه پیام کوتاه با پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات جهت ارسال پیامک های انتخاباتی برای کاندیدهای محترم به دلیل ارسال با حجم بالا و محدودیت زمان، استفاده و ارسال پیامک ها جهت تبلیغات شرایط ویژه ای در نظر گرفته می شود.

ارسال پیامک تبلیغات انتخابات در تمام شهرها

ارسال پیامک های تبلیغاتی انتخاباتی

ارسال پیامک انبوه برای انتخابات

پنل اس ام اس انتخابات برای تمام کشور

ارسال پیامک تبلیغات انتخاباتی در کل کشور

ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاباتی در ایران

ارسال پیامک انبوه انتخاباتی

ارسال پیامک انتخاباتی مجلس

پنل پیامک انتخابات

پنل اس ام اس مخابرات برای انتخابات

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف doctors استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه پزشکان

با کد تخفیف doctors از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس پزشکان تهیه نمایید. خرید پنل اس ام اس رایگان اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 148 تاريخ : 27 / 9 / 1398 ساعت: 1:3 بعد از ظهر

پنل پیامک جهت استفاده وکلا و دادگستری

در این مقاله می‌خواهیم در مورد پنل اس ام اس برای وکلا صحبت کنیم و توضیح دهیم که سامانه مدیر پیامک چه خدماتی میتواند برای وکلا و دفاتر حقوقی انجام دهد؟

امروزه داشتن یک پنل اس ام اس برای اصناف لازم است. زیرا با استفاده از پنل پیامک می‌توانند در هزینه‌ها و وقت خود صرفه جویی کرده و با استفاده از قابلیت‌ها و امکانات پنل اس ام اس نیازهای خود را برآورده کنند. وکلا و دادگستری نیز از این قاعده مستثنی نیستند. مدیا پیامک سامانه مدیر پیامک برای وکلا و دفاتر حقوقی امکان ارسال پیامک انبوه جهت تبلیغات را فراهم می‌کند. اما کاربرد سامانه مدیر پیامک برای وکلا و دفاتر حقوقی تنها در ارسال پیامک انبوه خلاصه نمی‌شود.

اکثر وکلا برای صرفه جویی در وقت و هزینه‌های خود از سامانه پیامکی برای دفتر وکالت خود استفاده می‌کنند. استفاده از پنل اس ام اس وکلا برای دفتر وکلا تنها برای تبلیغات نیست بلکه در مواردی مانند نوبت‌دهی، یاداوری تاریخ ملاقات و … نیز استفاده می‌شود.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف lawyers استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های وکلا و مشاغل دیگر به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به مشاغل مختلف از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه وکلا

با پنل اس ام اس وکلا میتوانید چه اقداماتی انجام دهید ؟

  1. با خرید پنل اس ام اس  ؛ میتوانید برای مشاغل مختلف پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
  2. با خرید پنل اس ام اس  ؛ میتوانید به مناطق مختلف در هر شهر پیامک ارسال نمایید.
  3. با خرید پنل اس ام اس  ؛ میتوانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.
  4. با خرید پنل اس ام اس  ؛ میتوانید از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
  5. با خرید پنل اس ام اس  ؛ میتوانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.
  6. با خرید پنل اس ام اس  ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل های مشاغل و اصناف دسرتسی داشته باشید.
  7. با خرید پنل اس ام اس  ؛ میتوانید به سرشماره های رند پیامک ارسال کنید.
  8. با خرید پنل اس ام اس  ؛ میتوانید ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به وکلا و دفاتر حقوقی را اغاز کنید.

امروزه 50 درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول یا خدمات شما می باشد.

ارسال پیامک به مشاغل

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید.

ویژگی های سامانه پیامک انبوه وکلا و دفاتر حقوقی

  • پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه ای

مدیر پیامک برای اولین بار در کشور “پنل ارسال انبوه از طریق سیم کارت“ راه اندازی کرد.

مزایا و کاربردهای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی برای وکلا و دفاتر حقوقی

بازاریابی پیامکی علاوه بر کمک به وکلای جوان و تازه کار، به وکلای قدیمی و یا موسسات حقوقی حرفه ای و با سابقه نیز میتواند کمک بسزایی داشته باشد. میتوانید از این ابزار برای جذب بیشتر مشتری و عضویت آنها در خبرنامه پیامکی خود استفاده کنید و برای آنها پیشنهادات ارزشمند ارسال کنید. پیشنهاداتی از قبیل تخفیف در هزینه ها و یا مشاوره های رایگان. با عضویت مخاطب در خبرنامه پیامکی، شما می توانید با ارسال پیشنهادات ارزشمند وفاداری آنها را نسبت به خود بیشتر سازید.

ارسال پیامک انبوه

دفاتر حقوقی می توانند از کلیه بانک های اطلاعاتی از قبیل شهر و کدپستی ، نقشه ی گوگل ، اصناف و یا سن و جنسیت که به صورت رایگان در سامانه مدیر پیامک قرار گرفته شده است ، جهت ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی استفاده نمایند. به طور مثال اگر دفتر حقوقی داشته و یا وکیل هستید می توانید با استفاده از بانک اصناف به شرکت های خدماتی و یا کارخانجات پیامک ارسال نموده و در متن پیامکتان به مواردی که از لحاظ حقوقی برای آنان مهم می باشد اشاره نمایید تا در مواقع لزوم جهت مشاوره و یا استفاده از سایر خدمات حقوقی به دفاتر حقوقی شما مراجعه نمایند.

خط خدماتی جهت ارسال پیامک های اطلاع رسانی

با استفاده از پنل اس ام اس وکلا برای دفتر وکالت خود می‌توانید قرار ملاقات، ساعت جلسه دادگاه و … را به موکلین خود پیامک کنید.  با استفاده از خط خدماتی رایگان پیامک های اطلاع‌رسانی حتی به خطوط بلک لیست ارسال خواهند شد. دیگر نیازی نیست به دلیل جواب ندادن و یا مشغول بودن خط موکل خود چندین بار با او تماس بگیرید. بلکه با ارسال یک پیامک قرارهای مهم را به موکل خود یاداوری می‌کنید.

قابلیت نوبت‌دهی با پیامک

یکی دیگر از امکانات سامانه مدیر پیامک، قابلیت نوبت‌ دهی پیامکی است. با استفاده از این قابلیت این امکان وجود دارد که تایم مشخصی را برای قرارهای ملاقات خود در نظر بگیرید و با توجه به تایم مشخص شده به صورت خودکار برای افراد پیامک ساعت ملاقاتشان ارسال خواهد شد.

نوبت دهی پیامکی چیست؟ | ماژول پیشرفته نوبت دهی پیامکیپاسخگوی خودکار پیامک

با استفاده از قابلیت پاسخ خودکار به پیامک شما می‌توانید از مخاطبین خود بخواهید به عنوان مثال عدد 1 را به شماره سامانه پیامکی دفتر وکالت شما ارسال کنند و به صورت خودکار متن پیامکی که از قبل توسط شما تنظیم شده است، ارسال شود. مسلما هر وکیلی برای صرفه جویی در وقت و هزینه‌های خود و همچنین ارتباط بهتر با موکلین خود نیازمند سامانه پیامکی برای دفتر وکالت خود می‌باشد.

ارسال پیامک به مشاغل هدف

یکی از خدماتی که پنل اس ام اس مدیرپیامک برای بازاریابی پیامکی ارائه میدهد، ارسال پیامک به مشاغل و اصناف میباشد. شما با استفاده از ارسال پیامک به مشاغل مورد هدف با کسب و کار خود پیامک ارسال کنید. استفاده از این روش باعث صرفه جویی در زمان و هزینه میشود زیرا تبلیغات تان را برای کسانی میفرستید که مطمئن هستید با نوع کسب و کار شما مرتبط هستند و پیامک شما خوانده میشود.

امکان ذخیره و ثبت شماره تلفن مشتریان

کلیه فروشگاه ها ، شرکت ها و صاحبان تجارت و یا هرکسی که در جایگاهی است که نیازمند داشتن شماره موبایل مخاطبان است و می خواهد شماره موبایل آنها را با رضایتشان به دست آورد ، می تواند از این دستگاه استفاده نماید . با استفاده از دستگاه ثبت شماره تلفن و نرم افزار حرفه ای نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مخاطبان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان به آنها نیاز داشتید از طریق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید .

مزیت مهم در مدیر پیامک :

در سامانه پیامکی میتوانید برای ارسال پیامک از دو قسمت ارسال برای مشاغل کل کشور و ارسال برای مشاغل بر اساس تفکیک استانی، پیامک خود را ارسال کنید.  اس ام اس افراز در ارسال مشاغل بعد از اینکه دسته بندی اصلی شغل را انتخاب کردید گرایش زیرمجموعه آن دسته نمایش داده میشود و در هر گرایش نیز تعداد کل شماره های موجود مشخص است و به هر تعداد دلخواه ارسال میکنید.

پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات

شما می توانید با استفاده از سامانه پیامک یا پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات مختلف اعم از شورای شهر ، انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

یکی از روش های اصلی تبلیغات، ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی می باشد با پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات بسیاری از کاندیدها در انتخابات مانند انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای شهر، و از این قبیل ارسال پیامک انبوه را ابزاری جهت تبلیغات خود قرار داده و با قراردادن هزینه ی اعظمی از بودجه تبلیغاتی خود ، شعارهای انتخاباتی و پیام های خود را از طریق پیامک به مخاطبین ارسال می نمایند.

در سامانه پیام کوتاه با پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات جهت ارسال پیامک های انتخاباتی برای کاندیدهای محترم به دلیل ارسال با حجم بالا و محدودیت زمان، استفاده و ارسال پیامک ها جهت تبلیغات شرایط ویژه ای در نظر گرفته می شود.

ارسال پیامک تبلیغات انتخابات در تمام شهرها

ارسال پیامک های تبلیغاتی انتخاباتی

ارسال پیامک انبوه برای انتخابات

پنل اس ام اس انتخابات برای تمام کشور

ارسال پیامک تبلیغات انتخاباتی در کل کشور

ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاباتی در ایران

ارسال پیامک انبوه انتخاباتی

ارسال پیامک انتخاباتی مجلس

پنل پیامک انتخابات

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف lawyers استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه وکلا

با کد تخفیف lawyers از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید. خرید پنل اس ام اس رایگان از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 173 تاريخ : 26 / 9 / 1398 ساعت: 12:54 قبل از ظهر

پنل اس ام اس وکلا و دفاتر حقوقی

در این مقاله می‌خواهیم در مورد پنل اس ام اس برای وکلا صحبت کنیم و توضیح دهیم که سامانه مدیر پیامک چه خدماتی میتواند برای وکلا و دفاتر حقوقی انجام دهد؟

امروزه داشتن یک پنل اس ام اس برای اصناف لازم است. زیرا با استفاده از پنل پیامک می‌توانند در هزینه‌ها و وقت خود صرفه جویی کرده و با استفاده از قابلیت‌ها و امکانات پنل اس ام اس نیازهای خود را برآورده کنند. پنل اس ام اس هیرو وکلا و دادگستری نیز از این قاعده مستثنی نیستند. سامانه مدیر پیامک برای وکلا و دفاتر حقوقی امکان ارسال پیامک انبوه جهت تبلیغات را فراهم می‌کند. اما کاربرد سامانه مدیر پیامک برای وکلا و دفاتر حقوقی تنها در ارسال پیامک انبوه خلاصه نمی‌شود.

اکثر وکلا برای صرفه جویی در وقت و هزینه‌های خود از سامانه پیامکی برای دفتر وکالت خود استفاده می‌کنند. استفاده از پنل اس ام اس وکلا برای دفتر وکلا تنها برای تبلیغات نیست بلکه در مواردی مانند نوبت‌دهی، یاداوری تاریخ ملاقات و … نیز استفاده می‌شود.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف lawyers استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل پیامک وکلا و دفاتر حقوقی بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه برای وکلا به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های وکلا و مشاغل دیگر به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به مشاغل مختلف از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه وکلا

با سامانه پیامک برای وکلا میتوانید چه اقداماتی انجام دهید ؟

  1. با خرید پنل اس ام اس  ؛ میتوانید برای مشاغل مختلف پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
  2. با خرید پنل اس ام اس  ؛ میتوانید به مناطق مختلف در هر شهر پیامک ارسال نمایید.
  3. با خرید پنل اس ام اس  ؛ میتوانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.
  4. با خرید پنل اس ام اس  ؛ میتوانید از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
  5. با خرید پنل اس ام اس  ؛ میتوانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.
  6. با خرید پنل اس ام اس  ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل های مشاغل و اصناف دسرتسی داشته باشید.
  7. با خرید پنل اس ام اس  ؛ میتوانید به سرشماره های رند پیامک ارسال کنید.
  8. با خرید پنل اس ام اس  ؛ میتوانید تبلیغات پیامکی را اغاز کنید.

امروزه 50 درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول یا خدمات شما می باشد.

ارسال پیامک به مشاغل

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید.

ویژگی های پنل اس ام اس

  • پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه ای

مدیر پیامک برای اولین بار در کشور “پنل ارسال انبوه از طریق سیم کارت“ راه اندازی کرد.

مزایا و کاربردهای سامانه پیامک برای موسسات حقوقی و وکلا

بازاریابی پیامکی علاوه بر کمک به وکلای جوان و تازه کار، به وکلای قدیمی و یا موسسات حقوقی حرفه ای و با سابقه نیز میتواند کمک بسزایی داشته باشد. میتوانید از این ابزار برای جذب بیشتر مشتری و عضویت آنها در خبرنامه پیامکی خود استفاده کنید و برای آنها پیشنهادات ارزشمند ارسال کنید. پیشنهاداتی از قبیل تخفیف در هزینه ها و یا مشاوره های رایگان. با عضویت مخاطب در خبرنامه پیامکی، شما می توانید با ارسال پیشنهادات ارزشمند وفاداری آنها را نسبت به خود بیشتر سازید.

ارسال پیامک انبوه

دفاتر حقوقی می توانند از کلیه بانک های اطلاعاتی از قبیل شهر و کدپستی ، نقشه ی گوگل ، اصناف و یا سن و جنسیت که به صورت رایگان در سامانه مدیر پیامک قرار گرفته شده است ، جهت ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی استفاده نمایند. به طور مثال اگر دفتر حقوقی داشته و یا وکیل هستید می توانید با استفاده از بانک اصناف به شرکت های خدماتی و یا کارخانجات پیامک ارسال نموده و در متن پیامکتان به مواردی که از لحاظ حقوقی برای آنان مهم می باشد اشاره نمایید تا در مواقع لزوم جهت مشاوره و یا استفاده از سایر خدمات حقوقی به دفاتر حقوقی شما مراجعه نمایند.

خط خدماتی جهت ارسال پیامک های اطلاع رسانی

با استفاده از پنل اس ام اس وکلا برای دفتر وکالت خود می‌توانید قرار ملاقات، ساعت جلسه دادگاه و … را به موکلین خود پیامک کنید.  با استفاده از خط خدماتی رایگان پیامک های اطلاع‌رسانی حتی به خطوط بلک لیست ارسال خواهند شد. دیگر نیازی نیست به دلیل جواب ندادن و یا مشغول بودن خط موکل خود چندین بار با او تماس بگیرید. بلکه با ارسال یک پیامک قرارهای مهم را به موکل خود یاداوری می‌کنید.

قابلیت نوبت‌دهی با پیامک

یکی دیگر از امکانات سامانه مدیر پیامک، قابلیت نوبت‌ دهی پیامکی است. با استفاده از این قابلیت این امکان وجود دارد که تایم مشخصی را برای قرارهای ملاقات خود در نظر بگیرید و با توجه به تایم مشخص شده به صورت خودکار برای افراد پیامک ساعت ملاقاتشان ارسال خواهد شد.

نوبت دهی پیامکی چیست؟ | ماژول پیشرفته نوبت دهی پیامکیپاسخگوی خودکار پیامک

با استفاده از قابلیت پاسخ خودکار به پیامک شما می‌توانید از مخاطبین خود بخواهید به عنوان مثال عدد 1 را به شماره سامانه پیامکی دفتر وکالت شما ارسال کنند و به صورت خودکار متن پیامکی که از قبل توسط شما تنظیم شده است، ارسال شود. مسلما هر وکیلی برای صرفه جویی در وقت و هزینه‌های خود و همچنین ارتباط بهتر با موکلین خود نیازمند سامانه پیامکی برای دفتر وکالت خود می‌باشد.

ارسال پیامک به مشاغل هدف

یکی از خدماتی که پنل اس ام اس مدیرپیامک برای بازاریابی پیامکی ارائه میدهد، ارسال پیامک به مشاغل و اصناف میباشد. شما با استفاده از ارسال پیامک به مشاغل مورد هدف با کسب و کار خود پیامک ارسال کنید. استفاده از این روش باعث صرفه جویی در زمان و هزینه میشود زیرا تبلیغات تان را برای کسانی میفرستید که مطمئن هستید با نوع کسب و کار شما مرتبط هستند و پیامک شما خوانده میشود.

امکان ذخیره و ثبت شماره تلفن مشتریان

کلیه فروشگاه ها ، شرکت ها و صاحبان تجارت و یا هرکسی که در جایگاهی است که نیازمند داشتن شماره موبایل مخاطبان است و می خواهد شماره موبایل آنها را با رضایتشان به دست آورد ، می تواند از این دستگاه استفاده نماید . با استفاده از دستگاه ثبت شماره تلفن و نرم افزار حرفه ای نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مخاطبان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان به آنها نیاز داشتید از طریق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید .

مزیت مهم در مدیر پیامک :

  • ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها
  • رایگان اس ام اس
  • اختصاص خط خدماتی بصورت اشتراکی بدون نیاز به سفته
  • ارسال پیامک انبوه با سیم کارت

مدیانا اس ام اس در سامانه پیامکی میتوانید برای ارسال پیامک از دو قسمت ارسال برای مشاغل کل کشور و ارسال برای مشاغل بر اساس تفکیک استانی، پیامک خود را ارسال کنید. در ارسال مشاغل بعد از اینکه دسته بندی اصلی شغل را انتخاب کردید گرایش زیرمجموعه آن دسته نمایش داده میشود و در هر گرایش نیز تعداد کل شماره های موجود مشخص است و به هر تعداد دلخواه ارسال میکنید.

پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات

شما می توانید با استفاده از سامانه پیامک یا پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات مختلف اعم از شورای شهر ، انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

یکی از روش های اصلی تبلیغات، ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی می باشد با پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات بسیاری از کاندیدها در انتخابات مانند انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای شهر، و از این قبیل ارسال پیامک انبوه را ابزاری جهت تبلیغات خود قرار داده و با قراردادن هزینه ی اعظمی از بودجه تبلیغاتی خود ، شعارهای انتخاباتی و پیام های خود را از طریق پیامک به مخاطبین ارسال می نمایند.

در سامانه پیام کوتاه با پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات جهت ارسال پیامک های انتخاباتی برای کاندیدهای محترم به دلیل ارسال با حجم بالا و محدودیت زمان، استفاده و ارسال پیامک ها جهت تبلیغات شرایط ویژه ای در نظر گرفته می شود.

ارسال پیامک تبلیغات انتخابات در تمام شهرها

ارسال پیامک های تبلیغاتی انتخاباتی

ارسال پیامک انبوه برای انتخابات

پنل اس ام اس انتخابات برای تمام کشور

ارسال پیامک تبلیغات انتخاباتی در کل کشور

ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاباتی در ایران

ارسال پیامک انبوه انتخاباتی

ارسال پیامک انتخاباتی مجلس

پنل پیامک انتخابات

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف lawyers استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه وکلا

با کد تخفیف lawyers از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید. خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 148 تاريخ : 25 / 9 / 1398 ساعت: 12:44 قبل از ظهر

پیامک تبلیغاتی پزشکی

راهکار های ارتباطی میان بیمار و پزشک و همچنین استفاده از پنل اس ام اس برای پزشکان و مراکز درمانی در نخستین نگاه سبب ایجاد رابطه صمیمانه تر و در نتیجه همکاری بسیار بالاتر بیمار با پزشک می گردد و در نهایت سبب کوتاه تر شدن طول دوره درمان و صرفه جویی در بودجه سلامت کشور می گردد . سپهر پیامک رنج بیمار به دلیل مراجعات کمتر به سبب وجود روش های ارتباطی آسان تر و در نتیجه آزاد شدن وقت کادر پزشکی عزیز که به حق وقت آنان با اعداد و ارقام قابل ارزش گذاری نیست می گردد .

امروزه پیامک دیگر تنها ابزاری برای ارسال و دریافت پیغام های متنی میان کابران تلفن همراه محسوب نمی شود و موارد استفاده بسیار متنوعی برای آن تعریف شده است.

لازم به ذکر است که پیامک یکی از راه های بسیار موثر ارتباط پزشکان عزیز با بیماران خود می باشد که با نیم نگاهی به نمونه پیامک ها در این زمینه ، گستردگی کاربردهای پیامک در عرصه پزشکی به خوبی آشکار می گردد .

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف doctors استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه برای پزشکان بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های بیماران و پرسنل به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به افراد مختلف از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه پزشکان

با پنل اس ام اس پزشکان میتوانید چه اقداماتی انجام دهید ؟

  1. با خرید پنل اس ام اس ؛ میتوانید برای پزشکان مختلف پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
  2. با خرید پنل اس ام اس ؛ میتوانید به مراکز درمانی مناطق مختلف در هر شهر پیامک ارسال نمایید.
  3. با خرید پنل اس ام اس ؛ میتوانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.
  4. با خرید پنل اس ام اس ؛ میتوانید از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
  5. با خرید پنل اس ام اس ؛ میتوانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.
  6. با خرید پنل اس ام اس ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل های پزشکان و پرسنل و بیماران دسرتسی داشته باشید.
  7. با خرید پنل اس ام اس ؛ میتوانید به سرشماره های رند پیامک ارسال کنید.
  8. با خرید پنل اس ام اس ؛ میتوانید اطلاع رسانی پیامکی را اغاز کنید.

ارسال پیامک به بیماران

مدیر پیامک قادر است ، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهد؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید.

ویژگی های پنل اس ام اس

  • پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه ای

مدیر پیامک برای اولین بار در کشور “پنل ارسال انبوه از طریق سیم کارت“ راه اندازی کرد.

کاربرد پنل اس ام اس برای پزشکان و مراکز درمانی :

اگر به دنبال افزایش کارآیی خدمات خود در حوزه بهداشت و درمان و سلامت و جذب بیماران به مرکز درمانی خود میباشید. پنل پیامک مدیرپیامک بهترین راه برای شماست ، پنل پیامک پزشکان ضمن حفظ حریم خصوصی افراد موجب تسهیل ارتباط میگردد. با بهره گیری از این پنل قادر به ارائه طیف وسیعی از اطلاعات به افراد بوده ,نوبت بیماران را یادآوری می کنید و به پشتیبانی از بیمار میپردازید.

نوبت دهی به بیمار

اتلاف وقت و هزینه فراوان از جمله معایب نوبت دهی تلفنی است.نوبت دهی تلفنی گاه مستلزم صرف زمان فراوانی برای بیماران است که این امر علاوه بر کلافگی,خستگی و مضر بودن برای بیمار باعث تحمیل هزینه بر افراد می شود.در مقابل ما با ارائه سامانه پیامکی این امکان را فراهم می آوریم تا افراد ماژول نوبت دهی پیامکی به سهولت و با صرف کمترین زمان و هزینه بتوانند نوبت بگیرند. همچنین می توان ساعاتی قبل از زمان حضور بیماران,زمان نوبت را به آنان یادآوری کرد..

هماهنگی میان کارکنان

یکی از مهم ترین چالش ها در مراکز درمانی و بیمارستان ها ارتباط افراد با یکدیگر به منظور کمک رسانی به افراد به ویژه در موارد فوریتی است. با استفاده از پنل اس ام اس در مراکز درمانی علاوه بر هماهنگی می توان تاریخ برگزاری جلسات,ساعت های کاری,تغییر ساعات کاری و… را به پرسنل ارسال کرد و نظم و هماهنگی بین کارمندان ایجاد کرد.

تعامل با مراجعین

داشتن یک سامانه پیامکی سوالات پزشکی خوب باعث می شود تا مراجعین از احترام و اهمیتی که شما برایشان قائل هستید آگاه شده و همین امر به طور ناخودآگاه تعداد مراجعین شما را در بلند مدت افزایش خواهد داد. هم چنین با پیشرفت فناوری استفاده از کاغذکمتر شده و افراد به سمت ارتباط الکترونیک جذب می شوند.شما میتوانید یک سامانه پیامکی جهت انتقادات و پیشنهادات بیماران ایجاد کنید و خدمات مرکز درمانی خود را بهینه تر کنید.

اطلاع از نتایج آزمایش

برای این که بیماران نتایج ازمایش خود را از مرکز درمانی دریافت کنند کافیست کد ازمایش را به شماره سامانه پیامکی شما بفرستند و جواب ازمایش یا اعلام زمان اماده شدن جواب را دریافت کنند.

ارسال پیامک کدپستی در استان یزدتکنیک های پیامکی استفاده از پنل اس ام اس پزشکان برای ارتباط پزشک و بیمار :

  • هنگام پذیرش بیمار برای ۴ ماه آینده شماره موبایل بیمار را نیز از وی دریافت نمایید .
  • چند روز قبل از نوبت با ارسال پیامی به بیمار، تاریخ و ساعت حضور وی را یادآور شوید.
  • در صورت عدم حضور پزشک در مطب با ارسال یک پیامک به تمام بیماران نوبت آنها را به آینده موکول کنید .
  • بیمار میتواند سوالات خود را مطرح کرده و پزشک معالج از طریق پنل اس ام اس به سوالات پاسخ دهد .
  • می توانید برای بیمار خود در زمان های مشخص جملات روحیه بخش با پنل اس ام اس ارسال کنید.
  • وقتی بیمار از مطب خارج می شود، برای او با یک اس ام اس ساده آرزوی سلامتی کنید و از او تشکر کنید.
  • می توانید با یک پیامک ۱۲ ساعت قبل از آزمایش بیمار او را از این قضیه مطلع سازید که نباید چیزی میل کند .
  • اطلاع هزینه ترخیص بیمار به همراه و خانواده وی به صورت دلخواه .
  • امکان ارسال اطلاعات پزشکی و یا دارویی به صورت اتوماتیک در تمام ساعات شبانه روز.
  • اعلام وضعیت بهبود بیمار و مشخص کردن مراجعه بعدی به پزشک مورد نظر بعد از ترخیص.
  • یادآوری چکاپ های سالانه به بیمار پیش از زمان مقرر و بهبود جریان ارتباط با بیمار.
  • دستورات لازم برای مصرف دارو توسط بیمار و توصیه های لازم برای روزهای بعد از ترخیص.
  • امکان برگزاری مسابقات بین بیماران برای تغییر در وضعیت روحی آنها.
  • امکان گروهبندی بیماران با بیماریهای مشابه در یک گروه برای اطلاع رسانی از وضعیت دارویی و پزشکی.

کاربردهای پنل پیامک برای مراکز پزشکی برای ارتباط با پرسنل :

  • پنل ارسال پیامک برای پرسنل و همکاران بیمارستانی به مناسبت ایام ملی و مذهبی.
  • ارسال پیام در مورد اعمال تغییرات احتمالی در شیفت بندی پرسنل.
  • پنل ارسال پیامک بصورت روزانه یا هفتگی در قالب پیامهای فرهنگی و….
  • ارسال خبرنامه به واحد پرسنل بیمارستان.
  • کنترل کلیه مسایل مالی شامل درآمد ، هزینه ها ، حقوق و دستمزد و بیمه پرسنل.
  • قابلیت دسترسی به بانک اطلاعاتی ویژه پزشکان.
  • امکان ذخیره و ثبت شماره تلفن پرسنل و بیماران در سامانه با دستگاه ثبت شماره تلفن مشتریان

به طور کلی میتوان کاربرد پنل پیامک برای پزشکان در حوزه بهداشت و درمان را بدین شرح خلاصه کرد:

  • یادآوری زمان رجوع بیمار
  • افزایش ارتباط
  • کاهش صفوف انتظار
  • ارسال نتایج آزمایشات
  • ایجاد کمپین های پیامکی در مورد موضوعات درمانی و بهداشتی
  • ارسال نکات تغذیه و سلامت به بیماران
  • افزایش دسترسی به افراد ناتوان
  • کاهش هزینه ها
  • صرفه جویی در وقت

مزیت مهم در مدیر پیامک :

ایران پیامک شاید بتوان گفت بازاریابی پیامکی مهم‌ترین روش بازاریابی و تبلیغات برای مراکز پزشکی و درمانی است. زیرا امروزه شاید آدم‌ها در موقعیت‌هایی به اینترنت دسترسی نداشته باشند، اما همه به موبایل دسترسی دارند. شاید ایمیل‌های خود را نخوانند و اینستاگرامشان را چک نکنند، اما امکان ندارد که در طی روز چندین بار به موبایلشان نگاه نکنند. پس بازاریابی پیامکی و استفاده از پنل اس ام اس برای پزشکان را جدی بگیرید!

پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات

شما می توانید با استفاده از سامانه پیامک یا پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات مختلف اعم از شورای شهر ، انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

یکی از روش های اصلی تبلیغات، ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی می باشد با پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات بسیاری از کاندیدها در انتخابات مانند انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای شهر، و از این قبیل ارسال پیامک انبوه را ابزاری جهت تبلیغات خود قرار داده و با قراردادن هزینه ی اعظمی از بودجه تبلیغاتی خود ، شعارهای انتخاباتی و پیام های خود را از طریق پیامک به مخاطبین ارسال می نمایند.

در سامانه پیام کوتاه با پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات جهت ارسال پیامک های انتخاباتی برای کاندیدهای محترم به دلیل ارسال با حجم بالا و محدودیت زمان، استفاده و ارسال پیامک ها جهت تبلیغات شرایط ویژه ای در نظر گرفته می شود.

ارسال پیامک تبلیغات انتخابات در تمام شهرها

ارسال پیامک های تبلیغاتی انتخاباتی

ارسال پیامک انبوه برای انتخابات

پنل اس ام اس انتخابات برای تمام کشور

ارسال پیامک تبلیغات انتخاباتی در کل کشور

ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاباتی در ایران

ارسال پیامک انبوه انتخاباتی

ارسال پیامک انتخاباتی مجلس

پنل پیامک انتخابات

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف doctors استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه پزشکان

با کد تخفیف doctors از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس پزشکان تهیه نمایید. خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 162 تاريخ : 27 / 9 / 1398 ساعت: 12:35 قبل از ظهر

پنل اس ام اس برای پزشکان

راهکار های ارتباطی میان بیمار و پزشک و همچنین استفاده از پنل اس ام اس برای پزشکان و مراکز درمانی در نخستین نگاه سبب ایجاد رابطه صمیمانه تر و در نتیجه همکاری بسیار بالاتر بیمار با پزشک می گردد و در نهایت سبب کوتاه تر شدن طول دوره درمان و صرفه جویی در بودجه سلامت کشور می گردد . رنج بیمار به دلیل مراجعات کمتر به سبب وجود روش های ارتباطی آسان تر و در نتیجه آزاد شدن وقت کادر پزشکی عزیز که به حق وقت آنان با اعداد و ارقام قابل ارزش گذاری نیست می گردد .

امروزه پیامک دیگر تنها ابزاری برای ارسال و دریافت پیغام های متنی میان کابران تلفن همراه محسوب نمی شود و موارد استفاده بسیار متنوعی برای آن تعریف شده است.

لازم به ذکر است که قم اس ام اس پیامک یکی از راه های بسیار موثر ارتباط پزشکان عزیز با بیماران خود می باشد که با نیم نگاهی به نمونه پیامک ها در این زمینه ، گستردگی کاربردهای پیامک در عرصه پزشکی به خوبی آشکار می گردد .

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس پزشکان بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک به پزشکان در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های بیماران و پرسنل به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به افراد مختلف از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

با پنل اس ام اس مراکز درمانی میتوانید چه اقداماتی انجام دهید ؟

  1. با خرید پنل اس ام اس ؛ میتوانید برای پزشکان مختلف پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
  2. با خرید پنل اس ام اس ؛ میتوانید به مراکز درمانی مناطق مختلف در هر شهر پیامک ارسال نمایید.
  3. با خرید پنل اس ام اس ؛ میتوانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.
  4. با خرید پنل اس ام اس ؛ میتوانید از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
  5. با خرید پنل اس ام اس ؛ میتوانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.
  6. با خرید پنل اس ام اس ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل های پزشکان و پرسنل و بیماران دسرتسی داشته باشید.
  7. با خرید پنل اس ام اس ؛ میتوانید به سرشماره های رند پیامک ارسال کنید.
  8. با خرید پنل اس ام اس ؛ میتوانید اطلاع رسانی پیامکی را اغاز کنید.

ارسال پیامک به بیماران

مدیر پیامک قادر است ، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهد؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید.

ویژگی های پنل اس ام اس در بیمارستان

  • پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه ای

مدیر پیامک برای اولین بار در کشور “پنل ارسال انبوه از طریق سیم کارت“ راه اندازی کرد.

کاربرد ها و مزایای پنل اس ام اس برای پزشکان و مراکز درمانی :

اگر به دنبال افزایش کارآیی خدمات خود در حوزه بهداشت و درمان و سلامت و جذب بیماران به مرکز درمانی خود میباشید. پنل پیامک مدیرپیامک بهترین راه برای شماست ، پنل پیامک پزشکان ضمن حفظ حریم خصوصی افراد موجب تسهیل ارتباط میگردد. با بهره گیری از این پنل قادر به ارائه طیف وسیعی از اطلاعات به افراد بوده ,نوبت بیماران را یادآوری می کنید و به پشتیبانی از بیمار میپردازید.

نوبت دهی به بیمار

اتلاف وقت و هزینه فراوان از جمله معایب نوبت دهی تلفنی است.نوبت دهی تلفنی گاه مستلزم صرف زمان فراوانی برای بیماران است که این امر علاوه بر کلافگی,خستگی و مضر بودن برای بیمار باعث تحمیل هزینه بر افراد می شود.در مقابل ما با ارائه سامانه پیامکی این امکان را فراهم می آوریم تا افراد ماژول نوبت دهی پیامکی به سهولت و با صرف کمترین زمان و هزینه بتوانند نوبت بگیرند. همچنین می توان ساعاتی قبل از زمان حضور بیماران,زمان نوبت را به آنان یادآوری کرد..

هماهنگی میان کارکنان

یکی از مهم ترین چالش ها در مراکز درمانی و بیمارستان ها ارتباط افراد با یکدیگر به منظور کمک رسانی به افراد به ویژه در موارد فوریتی است. با استفاده از پنل اس ام اس در مراکز درمانی علاوه بر هماهنگی می توان تاریخ برگزاری جلسات,ساعت های کاری,تغییر ساعات کاری و… را به پرسنل ارسال کرد و نظم و هماهنگی بین کارمندان ایجاد کرد.

تعامل با مراجعین

داشتن یک سامانه پیامکی در مطب خوب باعث می شود تا مراجعین از احترام و اهمیتی که شما برایشان قائل هستید آگاه شده و همین امر به طور ناخودآگاه تعداد مراجعین شما را در بلند مدت افزایش خواهد داد. هم چنین با پیشرفت فناوری استفاده از کاغذکمتر شده و افراد به سمت ارتباط الکترونیک جذب می شوند.شما میتوانید یک سامانه پیامکی جهت انتقادات و پیشنهادات بیماران ایجاد کنید و خدمات مرکز درمانی خود را بهینه تر کنید.

اطلاع از نتایج آزمایش

برای این که بیماران نتایج ازمایش خود را از مرکز درمانی دریافت کنند کافیست کد ازمایش را به شماره سامانه پیامکی شما بفرستند و جواب ازمایش یا اعلام زمان اماده شدن جواب را دریافت کنند.

تکنیک های پیامکی استفاده از پنل پیامک برای پزشکان برای ارتباط پزشک و بیمار :

  • هنگام پذیرش بیمار برای ۴ ماه آینده شماره موبایل بیمار را نیز از وی دریافت نمایید .
  • چند روز قبل از نوبت با ارسال پیامی به بیمار، تاریخ و ساعت حضور وی را یادآور شوید.
  • در صورت عدم حضور پزشک در مطب با ارسال یک پیامک به تمام بیماران نوبت آنها را به آینده موکول کنید .
  • بیمار میتواند سوالات خود را مطرح کرده و پزشک معالج از طریق پنل اس ام اس به سوالات پاسخ دهد .
  • می توانید برای بیمار خود در زمان های مشخص جملات روحیه بخش با پنل اس ام اس ارسال کنید.
  • وقتی بیمار از مطب خارج می شود، برای او با یک اس ام اس ساده آرزوی سلامتی کنید و از او تشکر کنید.
  • می توانید با یک پیامک ۱۲ ساعت قبل از آزمایش بیمار او را از این قضیه مطلع سازید که نباید چیزی میل کند .
  • اطلاع هزینه ترخیص بیمار به همراه و خانواده وی به صورت دلخواه .
  • امکان ارسال اطلاعات پزشکی و یا دارویی به صورت اتوماتیک در تمام ساعات شبانه روز.
  • اعلام وضعیت بهبود بیمار و مشخص کردن مراجعه بعدی به پزشک مورد نظر بعد از ترخیص.
  • یادآوری چکاپ های سالانه به بیمار پیش از زمان مقرر و بهبود جریان ارتباط با بیمار.
  • دستورات لازم برای مصرف دارو توسط بیمار و توصیه های لازم برای روزهای بعد از ترخیص.
  • امکان برگزاری مسابقات بین بیماران برای تغییر در وضعیت روحی آنها.
  • امکان گروهبندی بیماران با بیماریهای مشابه در یک گروه برای اطلاع رسانی از وضعیت دارویی و پزشکی.

کاربردهای پنل اس ام اس در مراکز درمانی برای ارتباط با پرسنل :

  • پنل ارسال پیامک برای پرسنل و همکاران بیمارستانی به مناسبت ایام ملی و مذهبی.
  • ارسال پیام در مورد اعمال تغییرات احتمالی در شیفت بندی پرسنل.
  • پنل ارسال پیامک بصورت روزانه یا هفتگی در قالب پیامهای فرهنگی و….
  • ارسال خبرنامه به واحد پرسنل بیمارستان.
  • کنترل کلیه مسایل مالی شامل درآمد ، هزینه ها ، حقوق و دستمزد و بیمه پرسنل.
  • قابلیت دسترسی به بانک اطلاعاتی ویژه پزشکان.
  • امکان ذخیره و ثبت شماره تلفن پرسنل و بیماران در سامانه با دستگاه دایرکت

به طور کلی میتوان مزایای پیامک در حوزه بهداشت و درمان را بدین شرح خلاصه کرد:

  • یادآوری زمان رجوع بیمار
  • افزایش ارتباط
  • کاهش صفوف انتظار
  • ارسال نتایج آزمایشات
  • ایجاد کمپین های پیامکی در مورد موضوعات درمانی و بهداشتی
  • ارسال نکات تغذیه و سلامت به بیماران
  • افزایش دسترسی به افراد ناتوان
  • کاهش هزینه ها
  • صرفه جویی در وقت

مزیت مهم در مدیر پیامک :

شاید بتوان گفت بازاریابی پیامکی مهم‌ترین روش بازاریابی و تبلیغات برای مراکز پزشکی و درمانی است. زیرا امروزه شاید آدم‌ها در موقعیت‌هایی به اینترنت دسترسی نداشته باشند، اما همه به موبایل دسترسی دارند. شاید ایمیل‌های خود را نخوانند و اینستاگرامشان را چک نکنند، اما امکان ندارد که در طی روز چندین بار به موبایلشان نگاه نکنند. پس بازاریابی پیامکی و استفاده از پنل اس ام اس برای پزشکان را جدی بگیرید!

 

شما می توانید با استفاده از سامانه پیامک یا پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات مختلف اعم از شورای شهر ، انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

یکی از روش های اصلی تبلیغات، ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی می باشد با پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات بسیاری از کاندیدها در انتخابات مانند انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای شهر، و از این قبیل ارسال پیامک انبوه را ابزاری جهت تبلیغات خود قرار داده و با قراردادن هزینه ی اعظمی از بودجه تبلیغاتی خود ، شعارهای انتخاباتی و پیام های خود را از طریق پیامک به مخاطبین ارسال می نمایند.

در سامانه پیام کوتاه با پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات جهت ارسال پیامک های انتخاباتی برای کاندیدهای محترم به دلیل ارسال با حجم بالا و محدودیت زمان، استفاده و ارسال پیامک ها جهت تبلیغات شرایط ویژه ای در نظر گرفته می شود.

ارسال پیامک تبلیغات انتخابات در تمام شهرها

ارسال پیامک های تبلیغاتی انتخاباتی

ارسال پیامک انبوه برای انتخابات

پنل اس ام اس انتخابات برای تمام کشور

ارسال پیامک تبلیغات انتخاباتی در کل کشور

ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاباتی در ایران

ارسال پیامک انبوه انتخاباتی

ارسال پیامک انتخاباتی مجلس

پنل پیامک انتخابات

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه پزشکان

با کد تخفیف doctors از سایت مدیر پیام با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس پزشکان تهیه نمایید. خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 197 تاريخ : 30 / 9 / 1398 ساعت: 12:24 قبل از ظهر

تبلیغات پیامکی به آبگرم

آبگرم ازشهرهای شهرستان آوج استان قزوین و ایران است.

این شهر دارای آبگرم طبیعی است؛ یکی از سایت‌های آب معدنی استان به نام حمام ارشیا در این شهر قرار دارد که پذیرای مسافران می‌باشد. آبگرم یکی از نواحی خوش آب و هوای استان است. از روستاهای مهم پیرامون آبگرم می‌توان: عباس‌آباد، کلنجین، آسیان، مصرآباد، قمشلو، ساغران، ارتش آباد، شینگیل، حصار ولیعصر، اردلان، دشتک، بهشتیان و یمق را نام برد. مردم شهر آبگرم به زبان ترکی آذربایجانی تکلم دارند و شیعه هستند.

ازجاذبه‌های گردشگری این شهرمی توان به برجهای دوگانه قاراقان در حصار ولیعصر، حمام آبمعدنی آبگرم، تفرجگاه علی بولاغی در حد فاصل روستای مصرآباد و ارتش آباد، روستای قیرخ بولاغ، غار قلعه کرد، غار عباس‌آباد اشاره کرد.

 

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر آبگرم به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به آبگرم از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

 

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک در آبگرم یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

ارسال بلک لیست  ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در شهر آبگرم

 

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، در آبگرم تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

تاکستانی عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس تاکستان نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید.

امکانات تبلیغات پیامکی به تاکستان

  • با خرید پنل پیامک تاکستان؛ میتوانید به بانک شماره های دائمی و اعتباری تاکستان پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در تاکستان؛ میتوانید پیامک تبلیغاتی منطقه ای ارسال نمایید و بر اساس کدپستی در تاکستان پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در تاکستان ؛ میتوانید از نقشه گوگل به مناطق مختلف تاکستان دسترسی داشته باشید و به هر قسمتی که بخواهید پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در تاکستان ؛ میتوانید در شهر تاکستان  بر اساس سن و جنسیت به مخاطب هدف پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در تاکستان ؛ میتوانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی BTS سرویس میگیرند و از یک محله عبور میکنند پیامک خوشامدگویی ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در تاکستان ؛ به شماره های دائمی و اعتباری شهر تاکستان دسترسی داشته باشید و بر اساس کد و پیش شماره پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

دیگر امکانات:  ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در شهر تاکستان

 

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول تاکستان
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول تاکستان
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی تاکستان
  4. پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در تاکستان
  5. ارسال پیامک به شماره های بلک لیست آبگرم
  6. ارسال سن و جنسیت در آبگرم
  7. نمایندگی پنل اس ام اس آبگرم

ارسال پیامک برای اصناف استان آبگرم با پنل اس ام اس آبگرم

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای شهر آبگرم، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف شهر آبگرم می باشد. برخی از کاربران سامانه اس ام اس شهر آبگرم قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد.

چه ویژگی هایی سامانه پیامک آبگرم را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس آبگرم ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد.

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

چه ویژگی هایی پنل پیامک را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

سرعت بالای ارسال پیامک

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد.

ماندگاری

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

امروزه داشتن یک پنل اس ام اس برای اصناف لازم است. زیرا با استفاده از پنل پیامک می‌توانند در هزینه‌ها و وقت خود صرفه جویی کرده و با استفاده از قابلیت‌ها و امکانات پنل اس ام اس نیازهای خود را برآورده کنند. وکلا و دادگستری نیز از این قاعده مستثنی نیستند. سامانه مدیر پیامک برای وکلا و دفاتر حقوقی امکان ارسال پیامک انبوه جهت تبلیغات را فراهم می‌کند. اما کاربرد سامانه مدیر پیامک برای وکلا و دفاتر حقوقی تنها در ارسال پیامک انبوه خلاصه نمی‌شود.

اکثر وکلا برای صرفه جویی در وقت و هزینه‌های خود از سامانه پیامکی برای دفتر وکالت خود استفاده می‌کنند. استفاده از سامانه پیام کوتاه برای وکلا برای دفتر وکلا تنها برای تبلیغات نیست بلکه در مواردی مانند نوبت‌دهی، یاداوری تاریخ ملاقات و … نیز استفاده می‌شود.

از دیگر ویژگی های پنل پیامک آبیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وب سرویس و افزونه های پیامکی
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

ویژگی های متمایز تبلیغات پیامکی به آبیک

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی
  4. ارسال سن و جنسیت
  5. نمایندگی پنل اس ام اس در آبیک

مزیت مهم در مدیر پیامک :  ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در شهر آبیک

 

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

 

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف abgarm استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

 

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر آبگرم

با کد تخفیف abgarm از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان وعمومی نیز ارائه می گردد. همچنین اپلیکیشن ارسال پیامک با سیمکارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 183 تاريخ : 30 / 9 / 1398 ساعت: 6:55 بعد از ظهر

پیامک تبلیغاتی در آبگرم

آبگرم ازشهرهای شهرستان آوج استان قزوین و ایران است.

این شهر دارای آبگرم طبیعی است؛ یکی از سایت‌های آب معدنی استان به نام حمام ارشیا در این شهر قرار دارد که پذیرای مسافران می‌باشد. آبگرم یکی از نواحی خوش آب و هوای استان است. از روستاهای مهم پیرامون آبگرم می‌توان: عباس‌آباد، کلنجین، آسیان، مصرآباد، قمشلو، ساغران، ارتش آباد، شینگیل، حصار ولیعصر، اردلان، دشتک، بهشتیان و یمق را نام برد. مردم شهر آبگرم به زبان ترکی آذربایجانی تکلم دارند و شیعه هستند.

ازجاذبه‌های گردشگری این شهرمی توان به برجهای دوگانه قاراقان در حصار ولیعصر، حمام آبمعدنی آبگرم، تفرجگاه علی بولاغی در حد فاصل روستای مصرآباد و ارتش آباد، روستای قیرخ بولاغ، غار قلعه کرد، غار عباس‌آباد اشاره کرد.

 

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر آبگرم به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به آبگرم از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

 

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک در آبگرم یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

ارسال بلک لیست  تبلیغات پیامکی در آبگرم

 

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، در آبگرم تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

تاکستانی عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس تاکستان نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید.

امکانات پیامک تبلیغاتی در تاکستان

  • با خرید پنل پیامک تاکستان؛ میتوانید به بانک شماره های دائمی و اعتباری تاکستان پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در تاکستان؛ میتوانید پیامک تبلیغاتی منطقه ای ارسال نمایید و بر اساس کدپستی در تاکستان پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در تاکستان ؛ میتوانید از نقشه گوگل به مناطق مختلف تاکستان دسترسی داشته باشید و به هر قسمتی که بخواهید پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در تاکستان ؛ میتوانید در شهر تاکستان  بر اساس سن و جنسیت به مخاطب هدف پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در تاکستان ؛ میتوانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی BTS سرویس میگیرند و از یک محله عبور میکنند پیامک خوشامدگویی ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در تاکستان ؛ به شماره های دائمی و اعتباری شهر تاکستان دسترسی داشته باشید و بر اساس کد و پیش شماره پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

دیگر امکانات:  تبلیغات پیامکی در تاکستان

 

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول تاکستان
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول تاکستان
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی تاکستان
  4. پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در تاکستان
  5. ارسال پیامک به شماره های بلک لیست آبگرم
  6. ارسال سن و جنسیت در آبگرم
  7. نمایندگی پنل اس ام اس آبگرم

ارسال پیامک برای اصناف استان آبگرم با پنل اس ام اس آبگرم

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای شهر آبگرم، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف شهر آبگرم می باشد. برخی از کاربران سامانه اس ام اس شهر آبگرم قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد.

چه ویژگی هایی سامانه پیامک آبگرم را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس آبگرم ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد.

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

چه ویژگی هایی پنل پیامک را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

سرعت بالای ارسال پیامک

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد.

ماندگاری

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

امروزه داشتن یک پنل اس ام اس برای اصناف لازم است. زیرا با استفاده از پنل پیامک می‌توانند در هزینه‌ها و وقت خود صرفه جویی کرده و با استفاده از قابلیت‌ها و امکانات پنل اس ام اس نیازهای خود را برآورده کنند. وکلا و دادگستری نیز از این قاعده مستثنی نیستند. سامانه مدیر پیامک برای وکلا و دفاتر حقوقی امکان ارسال پیامک انبوه جهت تبلیغات را فراهم می‌کند. اما کاربرد سامانه مدیر پیامک برای وکلا و دفاتر حقوقی تنها در ارسال پیامک انبوه خلاصه نمی‌شود.

اکثر وکلا برای صرفه جویی در وقت و هزینه‌های خود از سامانه پیامکی برای دفتر وکالت خود استفاده می‌کنند. استفاده از سامانه پیام کوتاه برای وکلا برای دفتر وکلا تنها برای تبلیغات نیست بلکه در مواردی مانند نوبت‌دهی، یاداوری تاریخ ملاقات و … نیز استفاده می‌شود.

از دیگر ویژگی های پنل پیامک آبیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وب سرویس و افزونه های پیامکی
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

ویژگی های متمایز پیامک تبلیغاتی در آبیک

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی
  4. ارسال سن و جنسیت
  5. نمایندگی پنل اس ام اس در آبیک

مزیت مهم در مدیر پیامک :  تبلیغات پیامکی در آبیک

 

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

 

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف abgarm استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

 

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر آبگرم

با کد تخفیف abgarm از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان وعمومی نیز ارائه می گردد. همچنین اپلیکیشن ارسال پیامک با سیمکارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 190 تاريخ : 8 / 9 / 1398 ساعت: 6:49 بعد از ظهر

سامانه پیام کوتاه در آبگرم

آبگرم ازشهرهای شهرستان آوج استان قزوین و ایران است.

این شهر دارای آبگرم طبیعی است؛ یکی از سایت‌های آب معدنی استان به نام حمام ارشیا در این شهر قرار دارد که پذیرای مسافران می‌باشد. آبگرم یکی از نواحی خوش آب و هوای استان است. از روستاهای مهم پیرامون آبگرم می‌توان: عباس‌آباد، کلنجین، آسیان، مصرآباد، قمشلو، ساغران، ارتش آباد، شینگیل، حصار ولیعصر، اردلان، دشتک، بهشتیان و یمق را نام برد. مردم شهر آبگرم به زبان ترکی آذربایجانی تکلم دارند و شیعه هستند.

ازجاذبه‌های گردشگری این شهرمی توان به برجهای دوگانه قاراقان در حصار ولیعصر، حمام آبمعدنی آبگرم، تفرجگاه علی بولاغی در حد فاصل روستای مصرآباد و ارتش آباد، روستای قیرخ بولاغ، غار قلعه کرد، غار عباس‌آباد اشاره کرد.

 

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر آبگرم به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به آبگرم از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

 

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

ارسال بلک لیست

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

تاکستانی عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس تاکستان نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید.

امکانات سامانه پیام کوتاه در تاکستان

  • با خرید پنل پیامک تاکستان؛ میتوانید به بانک شماره های دائمی و اعتباری آبگرم پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در تاکستان؛ میتوانید پیامک تبلیغاتی منطقه ای ارسال نمایید و بر اساس کدپستی در آبگرم پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در تاکستان ؛ میتوانید از نقشه گوگل به مناطق مختلف آبگرم دسترسی داشته باشید و به هر قسمتی که بخواهید پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آبگرم؛ میتوانید در شهر آبگرم بر اساس سن و جنسیت به مخاطب هدف پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آبگرم؛ میتوانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی BTS سرویس میگیرند و از یک محله عبور میکنند پیامک خوشامدگویی ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آبگرم؛ به شماره های دائمی و اعتباری شهر آبگرم دسترسی داشته باشید و بر اساس کد و پیش شماره پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

دیگر امکانات:

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول آبگرم
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول آبگرم
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی آبگرم
  4. پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در آبگرم
  5. ارسال پیامک به شماره های بلک لیست آبگرم
  6. ارسال سن و جنسیت در آبگرم
  7. نمایندگی پنل اس ام اس آبگرم

ارسال پیامک برای اصناف استان آبگرم با پنل اس ام اس آبگرم

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای شهر آبگرم، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف شهر آبگرم می باشد. برخی از کاربران سامانه اس ام اس شهر آبگرم قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد.

چه ویژگی هایی سامانه پیامک آبگرم را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس آبگرم ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد.

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

چه ویژگی هایی پنل پیامک را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

سرعت بالای ارسال پیامک

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد.

ماندگاری

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

امروزه داشتن یک پنل اس ام اس برای اصناف لازم است. زیرا با استفاده از پنل پیامک می‌توانند در هزینه‌ها و وقت خود صرفه جویی کرده و با استفاده از قابلیت‌ها و امکانات پنل اس ام اس نیازهای خود را برآورده کنند. وکلا و دادگستری نیز از این قاعده مستثنی نیستند. سامانه مدیر پیامک برای وکلا و دفاتر حقوقی امکان ارسال پیامک انبوه جهت تبلیغات را فراهم می‌کند. اما کاربرد سامانه مدیر پیامک برای وکلا و دفاتر حقوقی تنها در ارسال پیامک انبوه خلاصه نمی‌شود.

اکثر وکلا برای صرفه جویی در وقت و هزینه‌های خود از سامانه پیامکی برای دفتر وکالت خود استفاده می‌کنند. استفاده از پنل ارسال پیامک انبوه برای وکلا و دفاتر حقوقی برای دفتر وکلا تنها برای تبلیغات نیست بلکه در مواردی مانند نوبت‌دهی، یاداوری تاریخ ملاقات و … نیز استفاده می‌شود.

از دیگر ویژگی های پنل پیامک آبیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وب سرویس و افزونه های پیامکی
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

ویژگی های متمایز سامانه پیام کوتاه در آبیک

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی
  4. ارسال سن و جنسیت
  5. نمایندگی پنل اس ام اس در آبیک

مزیت مهم در مدیر پیامک :

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

 

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف abgarm استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

 

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر آبگرم

با کد تخفیف abgarm از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی چیست نیز ارائه می گردد. همچنین نرم افزار ارسال پیامک با سیمکارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 185 تاريخ : 15 / 9 / 1398 ساعت: 6:39 بعد از ظهر

ارسال پيامک انبوه در آبگرم

آبگرم ازشهرهاي شهرستان آوج استان قزوين و ايران است.

اين شهر داراي آبگرم طبيعي است؛ يکي از سايت‌هاي آب معدني استان به نام حمام ارشيا در اين شهر قرار دارد که پذيراي مسافران مي‌باشد. آبگرم يکي از نواحي خوش آب و هواي استان است. از روستاهاي مهم پيرامون آبگرم مي‌توان: عباس‌آباد، کلنجين، آسيان، مصرآباد، قمشلو، ساغران، ارتش آباد، شينگيل، حصار وليعصر، اردلان، دشتک، بهشتيان و يمق را نام برد. مردم شهر آبگرم به زبان ترکي آذربايجاني تکلم دارند و شيعه هستند.

ازجاذبه‌هاي گردشگري اين شهرمي توان به برجهاي دوگانه قاراقان در حصار وليعصر، حمام آبمعدني آبگرم، تفرجگاه علي بولاغي در حد فاصل روستاي مصرآباد و ارتش آباد، روستاي قيرخ بولاغ، غار قلعه کرد، غار عباس‌آباد اشاره کرد.

 

چرا از مدير پيامک پنل اس ام اس بگيرم؟

1- ارئه خط خدماتي رايگان بدون نياز به سفته و مکاتبات و تعهدات

2- ارسال پيامک انبوه به بلک ليست ها با سيم کارت

3- ارسال سريع پيامک در کمتر از 10 ثانيه براي اتصال به وب سايت

4- ليست شماره هاي شهر آبگرم به تفکيک سن و جنسيت

5- ارسال پيامک تبليغاتي به آبگرم از روي نقشه

6- ليست شماره موبايل ايرانسل و همراه اول بروز

 

امروزه 50 درصد فروش از مشتريان قبلي که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل مي شود. ارسال پيامک يکي از بهترين راه هاي ارتباط با مشتريان قبلي و تداعي نام و ياد برند و محصول شما مي باشد.

ارسال بلک ليست

ما قادر هستيم، پيامک شما را حتي به شماره‌هايي که دريافت پيامک تبليغاتي را مسدود کرده‌اند، تحويل دهيم؛ باور نمي‌کنيد؟! امتحان کنيد

تاکستاني عزيز به مشاوره رايگان براي تهيه پنل اس ام اس تاکستان نياز داريد ؟ با شماره موبايل 30 35 34 0 0912 تماس بگيريد.

امکانات ارسال پيامک انبوه در تاکستان

  • با خريد پنل پيامک تاکستان؛ ميتوانيد به بانک شماره هاي دائمي و اعتباري آبگرم پيامک ارسال نماييد.
  • با خريد پنل اس ام اس در تاکستان؛ ميتوانيد پيامک تبليغاتي منطقه اي ارسال نماييد و بر اساس کدپستي در آبگرم پيامک ارسال نماييد.
  • با خريد پنل اس ام اس در تاکستان ؛ ميتوانيد از نقشه گوگل به مناطق مختلف آبگرم دسترسي داشته باشيد و به هر قسمتي که بخواهيد پيامک ارسال نماييد.
  • با خريد پنل اس ام اس در آبگرم؛ ميتوانيد در شهر آبگرم بر اساس سن و جنسيت به مخاطب هدف پيامک ارسال نماييد.
  • با خريد پنل اس ام اس در آبگرم؛ ميتوانيد به افرادي که از يک دکل مخابراتي BTS سرويس ميگيرند و از يک محله عبور ميکنند پيامک خوشامدگويي ارسال نماييد.
  • با خريد پنل اس ام اس در آبگرم؛ به شماره هاي دائمي و اعتباري شهر آبگرم دسترسي داشته باشيد و بر اساس کد و پيش شماره پيامک تبليغاتي ارسال نماييد.

ديگر امکانات:

  1. بانک شماره موبايل دانمي همراه اول آبگرم
  2. بانک شماره موبايل اعتباري همراه اول آبگرم
  3. ارسال پيامک کوتاه تبليغاتي آبگرم
  4. پشتيباني 24 ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفني در آبگرم
  5. ارسال پيامک به شماره هاي بلک ليست آبگرم
  6. ارسال سن و جنسيت در آبگرم
  7. نمايندگي پنل اس ام اس آبگرم

ارسال پيامک براي اصناف استان آبگرم با پنل اس ام اس آبگرم

يکي ديگر از روش هاي تبليغاتي ارسال انبوه پيامک براي شهر آبگرم، استفاده از بانک اطلاعاتي اصناف شهر آبگرم مي باشد. برخي از کاربران سامانه اس ام اس شهر آبگرم قصد دارند براي جامعه هدف مشخصي تبليغات و بازاريابي پيامکي انجام دهند و مي خواهند تبليغاتشان را به صنفي ارسال کنند که عمده مشتريان شان از آن صنف تامين ميشود.

به طور مثال شخصي که شغلش توزيع تجهيزات پزشکي مي باشد نيازمند تبليغات براي عموم مردم نيست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصين و يا بيمارستان ها مي باشد.

چه ويژگي هايي سامانه پيامک آبگرم را متمايز از ديگر سامانه ها ميکند؟

مهمترين ويژگي پنل اس ام اس آبگرم ارسال پيامک تبليغاتي و پيامک انبوه مي باشد. از مزاياي تبليغات پيامکي خوانده شدن تقريبا 100? تبليغات مي باشد.

مزاياي اصلي استفاده از پيامک در تبليغات و اطلاع رساني را مي توان با چند گزينه توضيح داد:

چه ويژگي هايي پنل پيامک را متمايز از ديگر سامانه ها ميکند؟

سرعت بالاي ارسال پيامک

پيام کوتاه از جمله روش هاي اطلاع رساني و تبليغات مي باشد که سرعت ارسال بالايي را دارد و سريعا در اختيار و مشاهده مخاطب قرار مي گيرد. در حال حاضر يکي از سريع ترين روش هاي اطلاع رساني استفاده از پيامک مي باشد.

ماندگاري

پيامک تبليغاتي ارسالي شما براي مدت زيادي ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقي بماند زيرا حجم فيزيکي اشغال نمي کند و بطور کلي نگهداري از آن هيچ زحمتي را براي مخاطب ندارد. تنها بايد متن پيامک ارسالي بگونه اي جذاب باشد که شخص با احتمال اينکه ممکن است در آينده به خدمات معرفي شده نيازي پيدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسي سريع

امروزه تلفن همراه يکي از وسايل شخصي است که در بيشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از اين رو مشترک به محض نياز به بازخواني متن پيامک تبليغاتي، مي تواند به راحتي اين کار را انجام دهد.

عدم نياز به توزيع کننده

ارسال پيام کوتاه تبليغاتي از جمله معدود روش هاي تبليغاتي و اطلاع رساني مي باشد که احتياجي به ابزارهاي توزيع ندارد و با سرعت بسيار بالا و با همان هزينه اوليه ارسال توزيع مي گردد.

امروزه داشتن يک پنل اس ام اس براي اصناف لازم است. زيرا با استفاده از پنل پيامک مي‌توانند در هزينه‌ها و وقت خود صرفه جويي کرده و با استفاده از قابليت‌ها و امکانات پنل اس ام اس نيازهاي خود را برآورده کنند. وکلا و دادگستري نيز از اين قاعده مستثني نيستند. سامانه مدير پيامک براي وکلا و دفاتر حقوقي امکان ارسال پيامک انبوه جهت تبليغات را فراهم مي‌کند. اما کاربرد سامانه مدير پيامک براي وکلا و دفاتر حقوقي تنها در ارسال پيامک انبوه خلاصه نمي‌شود.

اکثر وکلا براي صرفه جويي در وقت و هزينه‌هاي خود از سامانه پيامکي براي دفتر وکالت خود استفاده مي‌کنند. استفاده از ارسال پيامک تبليغاتي به دفاتر حقوقي براي دفتر وکلا تنها براي تبليغات نيست بلکه در مواردي مانند نوبت‌دهي، ياداوري تاريخ ملاقات و … نيز استفاده مي‌شود.

از ديگر ويژگي هاي پنل پيامک آبيک مي توان به موارد زير اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رايگان
  • کمترين تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتي عودت کامل وجه پنل بمدت 10 روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نياز به تمديد ماهانه و سالانه
  • وب سرويس و افزونه هاي پيامکي
  • فعال سازي آني پنل؛ به محض خريد
  • ارسال سريع پيامک به بلک ليست
  • ويديو‌هاي آموزشي؛ بعد از خريد پنل براي شما ارسال مي‌گردد
  • داراي نماد اعتماد الکترونيک و عضو انجمن صنفي کسب و کارهاي اينترنتي
  • پشتيباني حرفه‌اي؛ به‌صورت 24 ساعته توسط کارشناسان حرفه‌اي

ويژگي هاي متمايز ارسال پيامک انبوه در آبيک

  1. بانک شماره موبايل دانمي همراه اول
  2. بانک شماره موبايل اعتباري همراه اول
  3. ارسال پيامک کوتاه تبليغاتي
  4. ارسال سن و جنسيت
  5. نمايندگي پنل اس ام اس در آبيک

مزيت مهم در مدير پيامک :

نياز به مشاوره و راهنمايي بيشتر داريد؟!

9 صبح تا 9 شب با شماره هاي زير تماس بگيريد

 

براي خريد پنل اس ام اس از کد تخفيف abgarm استفاده نماييد و 30 درصد تخفيف بگيريد.

 

خريد پنل اس ام اس با تخفيف ويژه شهر آبگرم

با کد تخفيف abgarm از سايت مدير پيامک با تخفيف 30 درصدي پنل اس ام اس تهيه نماييد خريد پنل اس ام اس از مدير پيامک به صورت آني مي باشد و خط خدماتي عمومي و رايگان نيز ارائه مي گردد. همچنين ارسال پيامک تبليغاتي با سيمکارت نيز در پنل موجود مي باشد در صورتي که نياز به مشاوره و راهنمايي داشتيد با شماره 02133438480و شماره 09120343530 تماس بگيريد.

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 175 تاريخ : 24 / 9 / 1398 ساعت: 1:17 بعد از ظهر

ارسال پیامک تبلیغاتی به آبگرم

آبگرم ازشهرهای شهرستان آوج استان قزوین و ایران است.

این شهر دارای آبگرم طبیعی است؛ یکی از سایت‌های آب معدنی استان به نام حمام ارشیا در این شهر قرار دارد که پذیرای مسافران می‌باشد. آبگرم یکی از نواحی خوش آب و هوای استان است. از روستاهای مهم پیرامون آبگرم می‌توان: عباس‌آباد، کلنجین، آسیان، مصرآباد، قمشلو، ساغران، ارتش آباد، شینگیل، حصار ولیعصر، اردلان، دشتک، بهشتیان و یمق را نام برد. مردم شهر آبگرم به زبان ترکی آذربایجانی تکلم دارند و شیعه هستند.

ازجاذبه‌های گردشگری این شهرمی توان به برجهای دوگانه قاراقان در حصار ولیعصر، حمام آبمعدنی آبگرم، تفرجگاه علی بولاغی در حد فاصل روستای مصرآباد و ارتش آباد، روستای قیرخ بولاغ، غار قلعه کرد، غار عباس‌آباد اشاره کرد.

 

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر آبگرم به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به آبگرم از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

 

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

ارسال بلک لیست

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

تاکستانی عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس تاکستان نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید.

امکانات ارسال پیامک تبلیغاتی به تاکستان

  • با خرید پنل پیامک تاکستان؛ میتوانید به بانک شماره های دائمی و اعتباری آبگرم پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در تاکستان؛ میتوانید پیامک تبلیغاتی منطقه ای ارسال نمایید و بر اساس کدپستی در آبگرم پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در تاکستان ؛ میتوانید از نقشه گوگل به مناطق مختلف آبگرم دسترسی داشته باشید و به هر قسمتی که بخواهید پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آبگرم؛ میتوانید در شهر آبگرم بر اساس سن و جنسیت به مخاطب هدف پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آبگرم؛ میتوانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی BTS سرویس میگیرند و از یک محله عبور میکنند پیامک خوشامدگویی ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آبگرم؛ به شماره های دائمی و اعتباری شهر آبگرم دسترسی داشته باشید و بر اساس کد و پیش شماره پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

دیگر امکانات:

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول آبگرم
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول آبگرم
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی آبگرم
  4. پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در آبگرم
  5. ارسال پیامک به شماره های بلک لیست آبگرم
  6. ارسال سن و جنسیت در آبگرم
  7. نمایندگی پنل اس ام اس آبگرم

ارسال پیامک برای اصناف استان آبگرم با پنل اس ام اس آبگرم

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای شهر آبگرم، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف شهر آبگرم می باشد. برخی از کاربران سامانه اس ام اس شهر آبگرم قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد.

چه ویژگی هایی سامانه پیامک آبگرم را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس آبگرم ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد.

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

چه ویژگی هایی پنل پیامک را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

سرعت بالای ارسال پیامک

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد.

ماندگاری

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

امروزه داشتن یک پنل اس ام اس برای اصناف لازم است. زیرا با استفاده از پنل پیامک می‌توانند در هزینه‌ها و وقت خود صرفه جویی کرده و با استفاده از قابلیت‌ها و امکانات پنل اس ام اس نیازهای خود را برآورده کنند. وکلا و دادگستری نیز از این قاعده مستثنی نیستند. سامانه مدیر پیامک برای وکلا و دفاتر حقوقی امکان ارسال پیامک انبوه جهت تبلیغات را فراهم می‌کند. اما کاربرد سامانه مدیر پیامک برای وکلا و دفاتر حقوقی تنها در ارسال پیامک انبوه خلاصه نمی‌شود.

اکثر وکلا برای صرفه جویی در وقت و هزینه‌های خود از سامانه پیامکی برای دفتر وکالت خود استفاده می‌کنند. استفاده از پنل اس ام اس برای وکلا برای دفتر وکلا تنها برای تبلیغات نیست بلکه در مواردی مانند نوبت‌دهی، یاداوری تاریخ ملاقات و … نیز استفاده می‌شود.

از دیگر ویژگی های پنل پیامک آبیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وب سرویس و افزونه های پیامکی
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

ویژگی های متمایز ارسال پیامک تبلیغاتی به آبیک

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی
  4. ارسال سن و جنسیت
  5. نمایندگی پنل اس ام اس در آبیک

مزیت مهم در مدیر پیامک :

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

 

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف abgarm استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

 

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر آبگرم

با کد تخفیف abgarm از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی چیست ؟ نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 184 تاريخ : 17 / 9 / 1398 ساعت: 5:8 بعد از ظهر

ارسال پیامک انبوه به آبگرم

آبگرم ازشهرهای شهرستان آوج استان قزوین و ایران است.

این شهر دارای آبگرم طبیعی است؛ یکی از سایت‌های آب معدنی استان به نام حمام ارشیا در این شهر قرار دارد که پذیرای مسافران می‌باشد. آبگرم یکی از نواحی خوش آب و هوای استان است. از روستاهای مهم پیرامون آبگرم می‌توان: عباس‌آباد، کلنجین، آسیان، مصرآباد، قمشلو، ساغران، ارتش آباد، شینگیل، حصار ولیعصر، اردلان، دشتک، بهشتیان و یمق را نام برد. مردم شهر آبگرم به زبان ترکی آذربایجانی تکلم دارند و شیعه هستند.

ازجاذبه‌های گردشگری این شهرمی توان به برجهای دوگانه قاراقان در حصار ولیعصر، حمام آبمعدنی آبگرم، تفرجگاه علی بولاغی در حد فاصل روستای مصرآباد و ارتش آباد، روستای قیرخ بولاغ، غار قلعه کرد، غار عباس‌آباد اشاره کرد.

 

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر آبگرم به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به آبگرم از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

 

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

ارسال بلک لیست

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

تاکستانی عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس تاکستان نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید.

امکانات ارسال پیامک انبوه به تاکستان

  • با خرید پنل پیامک تاکستان؛ میتوانید به بانک شماره های دائمی و اعتباری آبگرم پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در تاکستان؛ میتوانید پیامک تبلیغاتی منطقه ای ارسال نمایید و بر اساس کدپستی در آبگرم پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در تاکستان ؛ میتوانید از نقشه گوگل به مناطق مختلف آبگرم دسترسی داشته باشید و به هر قسمتی که بخواهید پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آبگرم؛ میتوانید در شهر آبگرم بر اساس سن و جنسیت به مخاطب هدف پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آبگرم؛ میتوانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی BTS سرویس میگیرند و از یک محله عبور میکنند پیامک خوشامدگویی ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آبگرم؛ به شماره های دائمی و اعتباری شهر آبگرم دسترسی داشته باشید و بر اساس کد و پیش شماره پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

دیگر امکانات:

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول آبگرم
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول آبگرم
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی آبگرم
  4. پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در آبگرم
  5. ارسال پیامک به شماره های بلک لیست آبگرم
  6. ارسال سن و جنسیت در آبگرم
  7. نمایندگی پنل اس ام اس آبگرم

ارسال پیامک برای اصناف استان آبگرم با پنل اس ام اس آبگرم

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای شهر آبگرم، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف شهر آبگرم می باشد. برخی از کاربران سامانه اس ام اس شهر آبگرم قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد.

چه ویژگی هایی سامانه پیامک آبگرم را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس آبگرم ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد.

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

چه ویژگی هایی پنل پیامک را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

سرعت بالای ارسال پیامک

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد.

ماندگاری

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

امروزه داشتن یک پنل اس ام اس برای اصناف لازم است. زیرا با استفاده از پنل پیامک می‌توانند در هزینه‌ها و وقت خود صرفه جویی کرده و با استفاده از قابلیت‌ها و امکانات پنل اس ام اس نیازهای خود را برآورده کنند. وکلا و دادگستری نیز از این قاعده مستثنی نیستند. سامانه مدیر پیامک برای وکلا و دفاتر حقوقی امکان ارسال پیامک انبوه جهت تبلیغات را فراهم می‌کند. اما کاربرد سامانه مدیر پیامک برای وکلا و دفاتر حقوقی تنها در ارسال پیامک انبوه خلاصه نمی‌شود.

اکثر وکلا برای صرفه جویی در وقت و هزینه‌های خود از سامانه پیامکی برای دفتر وکالت خود استفاده می‌کنند. استفاده از پنل اس ام اس وکلا و دفاتر حقوقی برای دفتر وکلا تنها برای تبلیغات نیست بلکه در مواردی مانند نوبت‌دهی، یاداوری تاریخ ملاقات و … نیز استفاده می‌شود.

از دیگر ویژگی های پنل پیامک آبیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وب سرویس و افزونه های پیامکی
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

ویژگی های متمایز ارسال پیامک انبوه به آبیک

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی
  4. ارسال سن و جنسیت
  5. نمایندگی پنل اس ام اس در آبیک

مزیت مهم در مدیر پیامک :

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

 

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف abgarm استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

 

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر آبگرم

با کد تخفیف abgarm از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی چیست؟ نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست هانیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 178 تاريخ : 25 / 9 / 1398 ساعت: 3:42 بعد از ظهر

پنل پیامک آبگرم

آبگرم ازشهرهای شهرستان آوج استان قزوین و ایران است.

این شهر دارای آبگرم طبیعی است؛ یکی از سایت‌های آب معدنی استان به نام حمام ارشیا در این شهر قرار دارد که پذیرای مسافران می‌باشد. آبگرم یکی از نواحی خوش آب و هوای استان است. از روستاهای مهم پیرامون آبگرم می‌توان: عباس‌آباد، کلنجین، آسیان، مصرآباد، قمشلو، ساغران، ارتش آباد، شینگیل، حصار ولیعصر، اردلان، دشتک، بهشتیان و یمق را نام برد. مردم شهر آبگرم به زبان ترکی آذربایجانی تکلم دارند و شیعه هستند.

ازجاذبه‌های گردشگری این شهرمی توان به برجهای دوگانه قاراقان در حصار ولیعصر، حمام آبمعدنی آبگرم، تفرجگاه علی بولاغی در حد فاصل روستای مصرآباد و ارتش آباد، روستای قیرخ بولاغ، غار قلعه کرد، غار عباس‌آباد اشاره کرد.

 

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر آبگرم به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به آبگرم از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

 

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

ارسال بلک لیست

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

تاکستانی عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس تاکستان نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید.

امکانات پنل پیامک تاکستان

  • با خرید پنل پیامک تاکستان؛ میتوانید به بانک شماره های دائمی و اعتباری آبگرم پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در تاکستان؛ میتوانید پیامک تبلیغاتی منطقه ای ارسال نمایید و بر اساس کدپستی در آبگرم پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در تاکستان ؛ میتوانید از نقشه گوگل به مناطق مختلف آبگرم دسترسی داشته باشید و به هر قسمتی که بخواهید پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آبگرم؛ میتوانید در شهر آبگرم بر اساس سن و جنسیت به مخاطب هدف پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آبگرم؛ میتوانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی BTS سرویس میگیرند و از یک محله عبور میکنند پیامک خوشامدگویی ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آبگرم؛ به شماره های دائمی و اعتباری شهر آبگرم دسترسی داشته باشید و بر اساس کد و پیش شماره پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

دیگر امکانات:

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول آبگرم
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول آبگرم
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی آبگرم
  4. پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در آبگرم
  5. ارسال پیامک به شماره های بلک لیست آبگرم
  6. ارسال سن و جنسیت در آبگرم
  7. نمایندگی پنل اس ام اس آبگرم

ارسال پیامک برای اصناف استان آبگرم با پنل اس ام اس آبگرم

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای شهر آبگرم، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف شهر آبگرم می باشد. برخی از کاربران سامانه اس ام اس شهر آبگرم قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد.

چه ویژگی هایی سامانه پیامک آبگرم را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس آبگرم ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد.

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

چه ویژگی هایی پنل پیامک را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

سرعت بالای ارسال پیامک

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد.

ماندگاری

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

امروزه داشتن یک پنل اس ام اس برای اصناف لازم است. زیرا با استفاده از پنل پیامک می‌توانند در هزینه‌ها و وقت خود صرفه جویی کرده و با استفاده از قابلیت‌ها و امکانات پنل اس ام اس نیازهای خود را برآورده کنند. وکلا و دادگستری نیز از این قاعده مستثنی نیستند. سامانه مدیر پیامک برای وکلا و دفاتر حقوقی امکان ارسال پیامک انبوه جهت تبلیغات را فراهم می‌کند. اما کاربرد سامانه مدیر پیامک برای وکلا و دفاتر حقوقی تنها در ارسال پیامک انبوه خلاصه نمی‌شود.

اکثر وکلا برای صرفه جویی در وقت و هزینه‌های خود از سامانه پیامکی برای دفتر وکالت خود استفاده می‌کنند. استفاده از ارسال پیامک انبوه به وکلا برای دفتر وکلا تنها برای تبلیغات نیست بلکه در مواردی مانند نوبت‌دهی، یاداوری تاریخ ملاقات و … نیز استفاده می‌شود.

از دیگر ویژگی های پنل پیامک آبیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وب سرویس و افزونه های پیامکی
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

ویژگی های متمایز پنل پیامک آبیک

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی
  4. ارسال سن و جنسیت
  5. نمایندگی پنل اس ام اس در آبیک

مزیت مهم در مدیر پیامک :

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

 

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف abgarm استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

 

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر آبگرم

با کد تخفیف abgarm از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی عمومی نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 139 تاريخ : 13 / 9 / 1398 ساعت: 12:33 قبل از ظهر

پنل پیامک در آبگرم

آبگرم ازشهرهای شهرستان آوج استان قزوین و ایران است.

این شهر دارای آبگرم طبیعی است؛ یکی از سایت‌های آب معدنی استان به نام حمام ارشیا در این شهر قرار دارد که پذیرای مسافران می‌باشد. آبگرم یکی از نواحی خوش آب و هوای استان است. از روستاهای مهم پیرامون آبگرم می‌توان: عباس‌آباد، کلنجین، آسیان، مصرآباد، قمشلو، ساغران، ارتش آباد، شینگیل، حصار ولیعصر، اردلان، دشتک، بهشتیان و یمق را نام برد. مردم شهر آبگرم به زبان ترکی آذربایجانی تکلم دارند و شیعه هستند.

ازجاذبه‌های گردشگری این شهرمی توان به برجهای دوگانه قاراقان در حصار ولیعصر، حمام آبمعدنی آبگرم، تفرجگاه علی بولاغی در حد فاصل روستای مصرآباد و ارتش آباد، روستای قیرخ بولاغ، غار قلعه کرد، غار عباس‌آباد اشاره کرد.

 

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر آبگرم به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به آبگرم از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

 

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

ارسال بلک لیست

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

تاکستانی عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس تاکستان نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید.

امکانات پنل پیامک در تاکستان

  • با خرید پنل پیامک تاکستان؛ میتوانید به بانک شماره های دائمی و اعتباری آبگرم پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در تاکستان؛ میتوانید پیامک تبلیغاتی منطقه ای ارسال نمایید و بر اساس کدپستی در آبگرم پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در تاکستان ؛ میتوانید از نقشه گوگل به مناطق مختلف آبگرم دسترسی داشته باشید و به هر قسمتی که بخواهید پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آبگرم؛ میتوانید در شهر آبگرم بر اساس سن و جنسیت به مخاطب هدف پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آبگرم؛ میتوانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی BTS سرویس میگیرند و از یک محله عبور میکنند پیامک خوشامدگویی ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آبگرم؛ به شماره های دائمی و اعتباری شهر آبگرم دسترسی داشته باشید و بر اساس کد و پیش شماره پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

دیگر امکانات:

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول آبگرم
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول آبگرم
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی آبگرم
  4. پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در آبگرم
  5. ارسال پیامک به شماره های بلک لیست آبگرم
  6. ارسال سن و جنسیت در آبگرم
  7. نمایندگی پنل اس ام اس آبگرم

ارسال پیامک برای اصناف استان آبگرم با پنل اس ام اس آبگرم

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای شهر آبگرم، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف شهر آبگرم می باشد. برخی از کاربران سامانه اس ام اس شهر آبگرم قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد.

چه ویژگی هایی سامانه پیامک آبگرم را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس آبگرم ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد.

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

چه ویژگی هایی پنل پیامک را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

سرعت بالای ارسال پیامک

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد.

ماندگاری

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

امروزه داشتن یک پنل اس ام اس برای اصناف لازم است. زیرا با استفاده از پنل پیامک می‌توانند در هزینه‌ها و وقت خود صرفه جویی کرده و با استفاده از قابلیت‌ها و امکانات پنل اس ام اس نیازهای خود را برآورده کنند. وکلا و دادگستری نیز از این قاعده مستثنی نیستند. سامانه مدیر پیامک برای وکلا و دفاتر حقوقی امکان ارسال پیامک انبوه جهت تبلیغات را فراهم می‌کند. اما کاربرد سامانه مدیر پیامک برای وکلا و دفاتر حقوقی تنها در ارسال پیامک انبوه خلاصه نمی‌شود.

اکثر وکلا برای صرفه جویی در وقت و هزینه‌های خود از سامانه پیامکی برای دفتر وکالت خود استفاده می‌کنند. استفاده از پنل پیامک وکلا برای دفتر وکلا تنها برای تبلیغات نیست بلکه در مواردی مانند نوبت‌دهی، یاداوری تاریخ ملاقات و … نیز استفاده می‌شود.

از دیگر ویژگی های پنل پیامک آبیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وب سرویس و افزونه های پیامکی
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

ویژگی های متمایز پنل پیامک در آبیک

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی
  4. ارسال سن و جنسیت
  5. نمایندگی پنل اس ام اس در آبیک

مزیت مهم در مدیر پیامک :

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

 

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف abgarm استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

 

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر آبگرم

با کد تخفیف abgarm از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین پنل ارسال با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 174 تاريخ : 23 / 9 / 1398 ساعت: 4:25 بعد از ظهر